Moi, tilasin viihde -tunnukset ja sain aktivointiviestin. Viestissä klikkasin linkkiä tunnuksen luontiin, syötin pyydetyt tiedot ja painoin "lähetä" -nappia. Sain ilmoituksen että hups, järjestelmä on poissa käytöstä.
Jotain rippeitä kuitenkin meni läpi, koska kun menen uudelleen tuosta samasta linkistä tekemään tunnusta, saan joka kerta ilmoituksen että asiakasnumerolla on jo tunnus. Tilasin salasananpalautuksesta sähköpostiin tuon tunnuksen ja sain viestin että tunnukseni on se minkä syötinkin. Kun yritän palauttaa salasanaa, saan ilmoituksen että tunnusta ei ole.
Saisikos tuon oikaistua, kiitos.
Sivu 1 / 1
Moi 77juice!
No jopas nyt. Käytkö lisäämässä asiakasnumerosi tuonne käyttäjätietojen profiiliin ja ilmoita tänne kun olet lisäyksen tehnyt. Tiedetään sitten katsoa mikä on tunnusten tilanne.
No jopas nyt. Käytkö lisäämässä asiakasnumerosi tuonne käyttäjätietojen profiiliin ja ilmoita tänne kun olet lisäyksen tehnyt. Tiedetään sitten katsoa mikä on tunnusten tilanne.
Moikka, mistähän tuon näkisin kun en pääse kirjautumaan?
Minulla sama ongelma.
Hei 77juice ja pirjop,
Mobiiliviihteen rekisteröinnissä on tällä hetkellä vikaa. Asiasta löytyy tiedoite sivuiltamme. Kannattaa tuolta seurailla koska saadaan ongelma korjattua, niin palvelun aktivointia kannattaa kokeilla tämän jälkeen uudelleen.
Mobiiliviihteen rekisteröinnissä on tällä hetkellä vikaa. Asiasta löytyy tiedoite sivuiltamme. Kannattaa tuolta seurailla koska saadaan ongelma korjattua, niin palvelun aktivointia kannattaa kokeilla tämän jälkeen uudelleen.
Noniin, ongelma on vikatiedotteen mukaan päättynyt mutta edelleen kun menen tuosta aktivointilinkistä ja täytän tiedot, tulee ilmoitus "Valitsemasi liittymä on jo aktivoitu". Eli osa tiedoista on valunut järjestelmään, mutta ei kuitenkaan kaikki.
Parsin tuosta aktivointilinkistä numerosarjan jonka oletan olevan asiakasnumeroni ja lisäsin sen profiiliini, saisitteko tämän perusteella oikaistua rekisteröinnin.
Parsin tuosta aktivointilinkistä numerosarjan jonka oletan olevan asiakasnumeroni ja lisäsin sen profiiliini, saisitteko tämän perusteella oikaistua rekisteröinnin.
Hei 77juice,
Siellä oli tosiaan korjauksia tehty, mutta vika näyttää edelleen jatkuvan. Eli kaikilta osin tuo ei olekkaan kunnossa. Tuo häiriötiedoite pyritään myös päivittämään mahdollisimman pian.
Kirjasin tästä sinulle vikailmoituksen, niin saat tietoa kun ongelma saadaan kuntoon.
Siellä oli tosiaan korjauksia tehty, mutta vika näyttää edelleen jatkuvan. Eli kaikilta osin tuo ei olekkaan kunnossa. Tuo häiriötiedoite pyritään myös päivittämään mahdollisimman pian.
Kirjasin tästä sinulle vikailmoituksen, niin saat tietoa kun ongelma saadaan kuntoon.
Kiitos, ongelma on korjattu ja sain rekisteröityä uuden tunnuksen. Hyvää päivänjatkoa.
Hei 77juice,
Hieno juttu!
Hieno juttu!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.