Loin käyttäjätunnuksen ja salasanan tililleni aktivointisähköpostiviestin linkin kautta. Koska minulla jo on käytössä Sonera Viihde, aktivointi-sivulla ehdotti viihteen käyttäjätunnusta. En huomannut käyttäjätunnuksen ohjeesta, ettei samaa käyttäjätunnusta saa käyttää. Tein siis tunnukset käyttäen samaa tunnusta kuin normaali viihteessä on käytössä. Tästä syystä ilmeisesti ko. sivuilla en nyt pääse katsomaan esim. ylen lähetyksiä (herjaa, että pitää ostaa ensin palvelu), eikä saa näkymään tallenteitani. Olen yrittänyt tehdä uudet tunnuksetkin, mutta ei suostu niitä enää hyväksymään.
Mikä avuksi??
Sivu 1 / 1
Hei virtr-3r!
Tunnukset näyttäisivät olevan kyllä ok. Tunnukselle ei ole mitään kanavapakettia avattuna, joten sen takia tuon virheilmoituksen saat. Omilta Sivuilta saat suoraan tilattua haluamasi kanavapaketit.
Tunnukset näyttäisivät olevan kyllä ok. Tunnukselle ei ole mitään kanavapakettia avattuna, joten sen takia tuon virheilmoituksen saat. Omilta Sivuilta saat suoraan tilattua haluamasi kanavapaketit.
Minulla aivan sama ongelma...olen kyllä saanut vahvistuksen kanavapaketeista ja luotua tunnukset ja salasanan mutta kun yritän päästä katsomaan jotain herjaa vain ettei olisi kanavapakettia...tehnyt tilauksen jo kahdesti eikä vain onnistu...mitkään linkit eivät vie asiaa eteenpäin(puhelimen jonot yli 20min ja ajanvaraus soittopyyntiin ei ole toiminnassa) pitääkö tässä peruttaa kaikki tilaukset kun ei näytä toimivan? Huoh....
Hei Birgitta60! Lisäätkö asiakasnumerosi ilman välilyöntejä käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin katsotaan tilannetta tarkemmin, kiitos!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.