Noniin, tehdasasetusten palautuksen ja reitittimen resetoinnin jälkeen vanha vika jatkuu.
Boxilta kun alkaa kattomaan jotain tallennetta, niin aika tarkkaan 3 min kattomisen jälkeen tulee pelkkä musta ruutu, eikä tapahdu mitään.
Välillä kuva vaan stoppaa ja tulee laatikko "videontoistovirhe, käynnistämässäsi ohjelmassa on virhe, yritä uudestaan"
Useasti on bootattu sekä boxi että reititin..
Boxi on n.4v, ollu käytössä ja aijemmin toiminu ihan Ok, mut nyt on 3 vk pätkiny.
Alkaa vaan huumori pikkuhiljaa loppua, eikä yläkerrastakaan oikein apuja tuu!!
Sivu 1 / 1
Olin yhteydessä vikapalveluun ja sain viestin että pidettävä laitteissa virrat päällä korjauksen ajan.
Oletan, että korjaus on kesken, koska verkkotallennusten kanssa ongelmat jatkuu.
Aattelin, että onneks on paljon leffoja mitä ohjelmakirjastosta kattoo ja kappas, sama show jatkuu.
Ruutu mustaks ja tulee ilmoitus "videontoistovirhe...".
Täytyykö tästä tehdä kans eriksee vikapalveluun ilmotus??
Oletan, että korjaus on kesken, koska verkkotallennusten kanssa ongelmat jatkuu.
Aattelin, että onneks on paljon leffoja mitä ohjelmakirjastosta kattoo ja kappas, sama show jatkuu.
Ruutu mustaks ja tulee ilmoitus "videontoistovirhe...".
Täytyykö tästä tehdä kans eriksee vikapalveluun ilmotus??
Moi lisko2001,
Lisäsin antamasi lisätiedot tekemällesi vikailmoitukselle joten ei tarvitse tehdä erikseen uutta. Vikailmoituksesi olikin jo käsittelyssä verkonhallinnassa ja korjauksen etenemisestä tulee vähintään txt-viestillä lisää tietoa.
Lisäsin antamasi lisätiedot tekemällesi vikailmoitukselle joten ei tarvitse tehdä erikseen uutta. Vikailmoituksesi olikin jo käsittelyssä verkonhallinnassa ja korjauksen etenemisestä tulee vähintään txt-viestillä lisää tietoa.
Sama ongelma täällä. Tulin tuossa muutama päivä sitten lomareissulta ja sen jälkeen on tapahtunut tuota jäätymistä monta kertaa päivässä.
Moi Peksi!
Digiboksin ohjelmisto kannattaa poistaa sekä digiboksi resetoida ja katsoa poistuuko tuo ongelma sillä. Ohjeet digiboksin resetointiin löydät täältä. Jos ongelma jatkuu senkin jälkeen, kannattaa siitä tehdä vikailmoitus.
Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen
kautta.
Digiboksin ohjelmisto kannattaa poistaa sekä digiboksi resetoida ja katsoa poistuuko tuo ongelma sillä. Ohjeet digiboksin resetointiin löydät täältä. Jos ongelma jatkuu senkin jälkeen, kannattaa siitä tehdä vikailmoitus.
Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen
kautta.
Tein vikailmoituksen ja sieltä eilen soittelikin joku heppu. Hänen avustuksellaan resetoitiin laitteet. Aamupäivällä tuli vielä viesti, että vika pitäisi olla korjattu. Katsotaan auttoiko.
Kiitosta tulee nopeasta ja hyvästä palvelusta. Tälläistä palvelun kuuluukin olla.
Kiitosta tulee nopeasta ja hyvästä palvelusta. Tälläistä palvelun kuuluukin olla.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.