Viime viikonloppu oli aivan helvetillistä pätkimistä Koti-Tv:n osalta. Aivan varoittamatta kuva pysähtyy ja homma seis. Joskus auttoi odottaminen, joskus buuttaaminen. Milloin videontoistovirhe, milloin ei tilattu kanava-virhe, milloin katosi ip-osoite. Ajankohdasta ei ollut väliä, teki sitä aamulla, päivällä ja yöllä. Maksimissaan 6krt lauantain aikana.
NYT JOTAIN ROTIA TÄHÄN HOMMAAN !!!! (ja kyllä, soitin myös vikatiketin aspaan)
Viikonlopun (vko 13) pätkimiset (loppuraportti 12.5.)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.