Skip to main content

Viipyy?

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei!
Tilasin tuossa viime kuun puolessavälissä Viihdepaketin, soppari tuli jo postissa, mutta mitään muuta ei ole tullut, kuinkakohan pitkään pitää odottaa? Omilta sivuilta kun katson niin näkyy teksti
"Hyvä asiakkaamme,

Tilauksesi käsittely on kesken. Et voi tänä aikana tehdä muutoksia kaikkiin asetuksiisi, etkä tilata tiettyjä uusia palveluita ennen kuin edellinen muutos tai tilaus on valmis."
Olisi aika bueno jos vaikka tulisi tässä lähiviikkojen aikana..

3 kommenttia

  • December 10, 2012
Moi Loco1!

Ok, selvitellään. Lisäätkö profiiliin sopparista löytyvän tilausnumeron tai mahdollisen liittymänumeron (ilman väliviivaa). Jos sinulta löytyy jo Soneran asiakasnumero, niin sekin kelpaa.

  • December 10, 2012
toivottavasti laitoin oikean numeron..

  • December 11, 2012
Hei Loco1!

Pahoittelut viivästyksestä. Ottaisitko yhteyttä Asiakaspalveluumme, niin saadaan asia selvitettyä ja tilaus etenemään mahdollisimman pian.