Skip to main content

Viitenumero unohtui

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 45 katselukertaa

Maksoin äsken puhelinlaskuni ja unohdin laittaa siihen viitenumero. Mitä pitää nyt tehdä?

1 kommentti

  • October 15, 2013
Hei j0skuu!

Siinä tapauksessa voisit ilmoittaa Asiakaspalveluumme maksamasi summan, maksupäivän, maksajan nimen sekä maksutapahtumassa näkyvän arkistointitunnuksen. Näillä tiedoilla reskontramme pääsee jäljittämään maksua.

Voit ilmoittaa nuo tiedot joko soittamalla Asiakaspalveluumme 0200 17000 tai voit varata soittoajan osoitteesta http://www.sonera.fi/ajanvaraus . Jos olet Facebook tykkääjämme, voit lähettää sitä kautta tiedot myös yksityisviestillä. Myös Omien Sivujen asiakastuki -osiossa voi lähettää viestin asiakaspalveluun kun olet kirjautunut sivuille tunnuksillasi.