Tulipas tuossa uusi lasku, johon oli edelliseltä kuukaudelta laitettu viivästyskorkoa 2 päivältä.
Edellisen laskun eräpäivä oli laskussa viikonloppuna, eli maksu on lähtenyt vasta maanantaina.
Onko tämä jokin uusi hieno tapa laskuttaa asiakkailta ylimääräistä, kun laitetaan laskun eräpäivä viikonlopulle ja sitten seuraavassa laskussa otetaan siitä viivästyskorot.
Laskut tulee e-laskuna.
Viivästyskorko ja eräpäivä viikonloppuna
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.