VIIVE/LATENSSI KORKEA
Onse kumma homma että täällä kemissä meillä on 100megan netti yhteys.luulisi että sillä voi pelata fps pelejä mutta ei!!!...hirveä latensy ( 60-120) MIKÄ EI OLE NORMAALIA estää sen...vikailmotuksia on tehty parikin mutta aina sama selitys. Meillä kaikki kunnossa..Eli kertokaas sitten mistä tämä johtuu
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.