Skip to main content

Vika luvattiin korjata kahden työpäivän aikana...

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Ilmoitin eilen aamuna laajakaistan toimimattomuudesta joten kotikoneella ei pääse nettiin eikä digiboxi tietenkään toimi. Ei siis pysty katsomaan tallennuksia eikä pääsyä nettiin.

Tuli tekstari että vikä korjataan kahden työpäivän aikana. Viikonloppu edessä.

Olen käyttänyt aikaa nyt yhteensä yli 6 tuntia lukien kännystä soneran ohjeita mitä voi itse tehdä. Toinen modeemi kokeiltu, internet- valo ei pala siinäkään. Aluksi myös resetoin ohjeiden mukaan, ei vaikutusta. -alussa oli kotitv-viihdepaketin kanssa useita vaikeuksia, nyt mennyt paremmin mutta eniten ottaa päähän ettei ketään IHMISTÄ saa puhelimeen vaan keskustelen koneen kanssa ja nytkin valitan kirjoittaen. Asiakaspalvelu toimii tosi kehnosti.
Mutta kun hankimme työpaikalle puhelimia, se järjestyi varttitunnissa...

3 kommenttia

  • June 17, 2013
Hei Sannainen

Vieläkö ongelma jatkuu? Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tarkastamaan, missä vaiheessa vian tutkinta on?

Viikonloput pitkittävät hieman viankorjausta, koska viikonloppuisin on vähemmän porukkaa töissä ja esim. asentajat eivät työskentele viikonloppuisin. Loppuviikko on siksi huono ajankohta vialle. Yleensä viat tulevat vielä huonoimmalla mahdollisella hetkellä.

  • June 17, 2013
Vika korjattiin tänä aamuna, kuulemma kaapelireititin vika. Ja nyt jopa asentaja/korjaaja soitti henk.koht. joten parempaan mennään...

  • June 18, 2013
Hei Sannainen

Hyvä että vika on saatu korjattua! Toivotaan että jatkossa ei tule ongelmia. Mukavaa kesän jatkoa!