Skip to main content

Vika/muutos -ilmoituksen teko

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Mihin Soneran osoitteeseen voi jättää henkilökohtaisen vikailmoituksen teksti/kuva muodossa.
Laajakaistapalveluiden asiakaspalvelusivuilta ei löydy mahdollisuutta jättää viestinä omaa liittymää koskevaa ongelmaa vaan Sonera on keksinyt valmiit ongelma-polut itse joista voi valita jonkun - ei vaan valmiit ongelmat osu kohdalleen vaan minulla on ihan oma jota Sonera ei ole keksinyt. Jos vielä voisi jättää kevyen kuvaruutukopion palasen viestiin niin ongelma olisi vielä helpompi kuvailla.
Liittymän "Omat tiedot" kentän tiedot on taas muuttuneet vääriksi. Vika toistuu Soneran korjausten jälkeen aina jonkin ajan kuluttua. Olen jo kyllästynyt samasta asiasta roikkumaan Soneran puhelin robotin ketjussa.

1 kommentti

  • March 4, 2013
Hei xyxyxy666

Palvelpyyntölomakkeen lopussa löytyy kohta, missä kysytään lisätietoja. Voit kirjoittaa tähän tarkemmin ongelmastasi. Valitse lomakkeeksi se, mikä on lähimpänä ongelmaasi. Esim. jos ongelma koskee Sonera Viihdettä, täytä Viihteen lomake ja kerro ongelmasta tarkemmin lisätiedot kohdassa.

Jokainen palvelupyyntö käydään läpi yksitellen. Jos kaipaamme jotain lisätietoja, otamme sinuun yhteyttä. Kuvia palvelupyynnölle ei valitetavasti voi liittää.

Toivottavasti näistä ohjeista oli apua!