Otin Sonelta uuden puhelinliittymän käyttöön tänä vuonna, tein määräaikaisen sopimuksen. Mikä oli suuri virhe.
Koko ajan on ollut jotain pieniä kuuluvuus ongelmia puheluiden, viestien ja netin kanssa. Puhelin on vaihtunut ja ongelma jatkuu edelleen. Tässä lähiviikkoina ongelmat ovat pahentuneet; minuun ei saa yhteyttä ollenkaan, ei siis soittamalla tai viesteillä (puhelin näyttää, että olisi kuuluvuuksia). Parina päivänä verkko on kadonnut ihan kokonaan, ja puhelimen uudelleen käynnistys saa verkon taas päälle. (Ei silti aina).
Olen lähettänyt vikailmoituksen, ja vastauksena on tullut että alueella korjataan kuuluvuuksia lähikuukaisina. Mikä vastaus se on? Kuukauden päästä, vai puolen vuoden? Koko ajan saa olla kyttäämässä puhelinta, että onko kuuluvuuksia vai ei. Ei tätä enää kauan voi jatkua.
Juuri viime viikolla kuuluvuudet olivat poissa monta tuntia putkeen, ja puhelimessa näkyi, että olisi kenttä. Kaveri tuli oikein oven taakse varmistamaan, että olen hengissä, kun hän ja pari muuta olivat yrittäneet kiinni, mutta eivät saaneet yhteyttä.
Nyt kysynkin, saisiko tarkempaa tietoa, koska verkkoa korjataan alueella? Ja koska 4G verkko on tulossa alueelle? Ei ole järkeä maksaa tälläisesta liittymästä, kun ei tiedä saako yhteyttä ja 3G verkkokin toimii vain joskus ja jouluna.
Jos vastauksena tulee, että menee enemmän kuin kuukausi, niin kyselisinkin, että onko tässä syy purkaa määräaikainen sopimus, kun se ei selvästikkään toimi, niinkuin luvattiin?
-Hyvin hermostunut asiakas
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.