Laitoin tänään Soneralle vikailmoituksen, koska 17.11-18.11 kiinteä laajakaistamme oli toimimaton. Vika korjaantui tänään illansuussa. Voikos tätä kanavaa pitkin perua aiheettomaksi käyneen häiriöviestin?
Sivu 1 / 1
Hei katahe-i
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen katsomaan ilmoitustasi. Jätitkö ilmoituksen automaattiin vai laitoitko palvelupyynnön omien sivujen kautta?
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen katsomaan ilmoitustasi. Jätitkö ilmoituksen automaattiin vai laitoitko palvelupyynnön omien sivujen kautta?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.