Vikailmoituksen peruutus

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Alueellamme oli verkkovika torstaina, jolloin netti ja tv eivät toimineet ollenkaan. Tein netistä vikailmoituksen ja myöhemmin tv:stä huomatessani ettei se toimi. Asiakaspalvelussa ei löydetty tekemääni vikailmoitusta. Nyt 3 päivää myöhemmin, kun vikakin jo korjattu, tuli minulle viesti, että ilmoitus on välitetty asentajalle. Automaattiseen puhelinpalveluun noin 5 kertaa soittaessani, en saanut peruttua vikailmoitusta!! Ja asiakaspalvelun puolelle se ei yhdistä. Onko siis minulta kirjattu vikailmoitus vai ei? Ja miten sen saa peruutettua, kun vika ei omissa laitteissa ollut, vaan teillä. Enkä ala 100 euroa maksamaan sen takia, että automaatti ei suostu kyseistä ilmoitusta perumaan?!?!?

1 kommentti

Hei Elnett,

Liittymälläsi ei näyttänyt olevan vikailmoituksia, joten ei siis voi asentajakäyntimaksujakaan tulla. Automaattiin tekemäsi puhelut oli tietojen mukaan katkaistu, ennen kuin niistä vikailmoitusta oli kirjattu.

Vastaa