Skip to main content

Vikailmoituksen teko mättää

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 1 katselukerta

Haluaisin tehdä yksinkertaisesti vain vikailmoituksen/sia Soneralle mutta näköjään tämä uusittu typerä nettisivusto on heittänyt menemään (tai sitten piilottanut) entiset helpot ilmoituslomakkeet.

Nimittäin, nyt jos menen https://www4.sonera.fi/OmatSivut/?Palve ... ikatilanne sivulle ja valitsen "Aloita" -> "Koti TV" -> "Aloita" (jo toisen kerran!! jotain järkeä taas sonera!!) -> ja etenen siitä sivu kerrallaan kysymyksiin vastaten sivulle 5, minulle annetaan valittavaksi "Vian tyyppi" vaihtoehdot:

- Kanavat eivät näy ollenkaan
- Ongelma yksittäisissä kanavissa
- Ohjelmatiedot (EPG) puuttuvat tai ovat virheelliset
- Ongelma elokuvan tilauksessa
- Koti TV ei toimi laitevaihdon jälkeen

Kertokaahan fiksut ja filmaattiset, että mitä valitsen tai miten etenen koko helkkarin vikailmoituksessa jos mikään näistä EI vastaa ongelmaani?!?!?!?! Ei voi kuin ihmetellä (itse ohjelmistokehittäjänä/testaajana) sitä suunnittelijaa joka tämän järjestelmän on kehittänyt!! Luuleeko herrat ja daamit, että tuossa on ainoat virheet mitä voi tulla vastaan?? Eikö pälkältänyt päähän, että "Muu vika (ilmoita lisätiedoissa)" olisi ollut tarpeen?

Miten etenen? Mulla paukahti hermot jo totaalisesti Soneraan, ennen kuin edes pääsen vioista ilmoittelemaan. (Ekaksi oli virhesivu "Yhteysoppaassa"/ongelmat löytää koko peevelin vikailmoituslomake/sivu ja nyt tämä) Voisko joku kertoa onko olemassa enää niitä yksinkertaisia vikailmoituslomakkeita. Jos ei, miten ihmeessä käytän tuota idioottimaista uutta lomaketta.

Kiitos.

4 kommenttia

  • May 23, 2011
Hei, ikävä kuulla, että vikailmoituslomake on aiheuttanut päänvaivaa. Voit valita minkä tahansa kohdan "vian tyyppi" kohdasta ja kertoa ongelman yksityiskohtaisesti "lisätiedot" vapaakentässä. Palautteesi "muu vika" kohdasta on laitettu eteenpäin. Kiitos palautteestasi.

  • September 30, 2011
Jep jep, kuten arvasinkin, mitä sille palautteen vastaanottamiselle kävikään, ja/tai minne bittitaivaaseen se sitten menikään.

Mikään ei ole vieläkään muuttunut. Ette te vaan näköjään osaa ja ymmärrä. Tai sitten tuo on tehty tahallaan sekavaksi jotta kuluttaja jättäisi tekemättä vikailmoituksia (tästähän on selvästi epäsuoria viitteitä muutamissa viestiketjuissa jossa käyttäjät ovat sormi suussa tämän asian kanssa).

Thanks.. for nothing.

  • March 20, 2012
Niinamari kirjoitti:
Palautteesi "muu vika" kohdasta on laitettu eteenpäin. Kiitos palautteestasi.

Nyt on kohta VUOSI mennyt ja vieläkään tälle ei ole tehty mitään! Listaan on vaihtoehdoksi tullut "Koti TV tallenteet eivät toimi", mutta siinä kaikki. On kyllä ihmeellistä.

  • October 12, 2012
Puolivuotis päivitys, paljon onnea, kohta tullaan puberteetti-ikään tämän asian kanssa. Mitään ei ole tehty. Yllätys.