Haluaisin tehdä yksinkertaisesti vain vikailmoituksen/sia Soneralle mutta näköjään tämä uusittu typerä nettisivusto on heittänyt menemään (tai sitten piilottanut) entiset helpot ilmoituslomakkeet.
Nimittäin, nyt jos menen https://www4.sonera.fi/OmatSivut/?Palve ... ikatilanne sivulle ja valitsen "Aloita" -> "Koti TV" -> "Aloita" (jo toisen kerran!! jotain järkeä taas sonera!!) -> ja etenen siitä sivu kerrallaan kysymyksiin vastaten sivulle 5, minulle annetaan valittavaksi "Vian tyyppi" vaihtoehdot:
- Kanavat eivät näy ollenkaan
- Ongelma yksittäisissä kanavissa
- Ohjelmatiedot (EPG) puuttuvat tai ovat virheelliset
- Ongelma elokuvan tilauksessa
- Koti TV ei toimi laitevaihdon jälkeen
Kertokaahan fiksut ja filmaattiset, että mitä valitsen tai miten etenen koko helkkarin vikailmoituksessa jos mikään näistä EI vastaa ongelmaani?!?!?!?! Ei voi kuin ihmetellä (itse ohjelmistokehittäjänä/testaajana) sitä suunnittelijaa joka tämän järjestelmän on kehittänyt!! Luuleeko herrat ja daamit, että tuossa on ainoat virheet mitä voi tulla vastaan?? Eikö pälkältänyt päähän, että "Muu vika (ilmoita lisätiedoissa)" olisi ollut tarpeen?
Miten etenen? Mulla paukahti hermot jo totaalisesti Soneraan, ennen kuin edes pääsen vioista ilmoittelemaan. (Ekaksi oli virhesivu "Yhteysoppaassa"/ongelmat löytää koko peevelin vikailmoituslomake/sivu ja nyt tämä) Voisko joku kertoa onko olemassa enää niitä yksinkertaisia vikailmoituslomakkeita. Jos ei, miten ihmeessä käytän tuota idioottimaista uutta lomaketta.
Kiitos.
Vikailmoituksen teko mättää
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.