Terve,
Lauantaina täällä Porissa oli sähkökatkos ja sen seurauksena modeemini internet-valo syttyi punaiseksi (kaikki muut valot ovat vihreitä). No soitin sitten vikapalveluun ja se robotti alkoi tarkistamaa yhteyttäni.. Hetken siinä kuuntelin musiikkia ja pian robotti sanoikin, että vika on paikallistettu sekä tekevänsä vikailmoituksen asiasta..
Sain viestin Teiltä, että asia hoidetaan kahdessa arkipäivässä (no tänään on se toinen, joten vähän olen aikasessa liikenteessä, mutta en tiedä mihin asti korjaajat tekevät töitä), mutta kun tulin tänään kotiin, niin punainen valo vain palaa internet-valon kohdassa. Enkä tosin ole saanutkaan teiltä mitään infoa sen vian korjaamisesta.
Haluaisinkin kysyä, että missä vaiheessa vikailmoitukseni on?
EDIT: Asun myös Porin keskustassa
Vikailmoituksen tilasta
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.