Vikailmoituksen uusiminen
Tein vikailmoituksen laajakaistan toimimattomuudesta joskus viime vuoden puolella ja nyt kun yritän tehdä samasta viasta noin kymmenettä ilmoitusta niin vianrajauspaska väittää että on jo avoin ilmoitus eikä se suostu sitä poistamaan. Mitäs tässä tilanteessa tehdään? Jos yhteydestä on jo jotain tutkimusta meneillään niin minkäs takia tämä yhteys ei ole toiminut kunnolla kuin noin 8 tuntia viimeisen 24 tunnin aikana?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.