Skip to main content
Sain tuossa vajaa tunti sitten seuraavanlaisen viestin:

Vikailmoituksenne on käsitelty. Käynnistäkää tarvittaessa laitteet uudelleen. Jos ongelma kuitenkin jatkuu, ottakaa yhteyttä Soneran vikapalveluun. T. Sonera


Että siis mitä?! En ole mitään vikailmoitusta tehnyt. En ainakaan todella pitkään pitkään aikaan. Eli mistä ihmeestä tässä nyt on kysymys?! Mitä siellä on menty muuttamaan? Selvittäkääpäs tämä.

Ilmoittelit meille tällä viikolla noista Viihteen kirjautumisruudun teksteistä ja sitä koskien oli tämä kyseinen ilmoitus kirjattu. Kirjautumisnäkymä on nyt korjattu ja siksi tekstiviesti on sinulle lähtenyt. Liittymäsi osalta kaikki on ennallaan ja muutoksia ei ole tehty. Kiitokset vielä ilmoituksestasi!


Aha. Edelleenkin sitä mieltä, että joku semi-avoin tikettijärjestelmä olisi teidän pakko laittaa pystyyn. Nykyinen järjestelmä asiakkaan suuntaan on todella onneton. Tosin asiakkaan suuntaan aika moni muukin asia on Soneran osalta keturallaan, niin ei sinänsä ihmettelyä aiheuta.

Vastaa