Skip to main content

Vikailmoituksesta Tampereen Kalevassa

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei,

Tein tuossa pari päivää sitten vikailmoituksen koskien katkennutta nettiäni. Mitään vahvistusviestiä sähköpostiini tai mihinkään muualle en saanut, onko ilmoitus vastaanotettu. Tottunut siihen, että mitä ikinä tekeekin niin vahvistusviesti tulee aina - rikkooko sonera poikkeuksen tässä asiassa vai onko ilmoitus jäänyt matkan varrelle?

Netti tosiaan kalevassa tökkinyt viikon päivät katkeillen jatkuvasti.

-lartsa

3 kommenttia

  • July 5, 2013
Moro.
Itselläni ollu täsmälleen sama ongelma tampereen kalevassa nyt viikon päivät ja ongelmastani olen täälläkin kertonut. Kovasti käsketään vaihtamaan modeemia ja lyhentämään johtoa mutta ongelma sen kun jatkuu vaikka mitä koittaisi tehdä. Tuntuu vaan aika verkkaista olevan asioiden hoito Soneran puolelta. Eikä ainakaan meikäläisen nurkissa ylimääräisiä modeemejakaan pyöri että voisi toista koittaa. Mutta tosiaan et ole ainut jolla on tuo ongelma, nimenomaan yhteyden pätkiminen/katoaminen.

  • July 6, 2013
Moro,

Hommahan kuulostaa varsin vakuuttavasti siltä, että vika ei omissa laitteissa ole. Itse kokeilin toisella modeemilla päätyen yhtä toimimattomaan lopputulokseen. Toista johtoa ei löydy mutta ei pituutensakaan puolesta pitäisi olla tarvetta lyhyempää kokeilla. Edelleenkin hiukan hämmästyttää tämä ettei vikailmoitusta olla mitenkään vahvistettu. Kummasti nämä hommat hidastuvat kun robotti vastailee asiakaspalvelussa...

  • July 8, 2013
Hei Lartsa ja Rizqu,

Lartsa: Vikailmoituksesi on vastaanotettu ja siinä yhteydessä sinulle oli ilmeisesti soiteltukkin viikonloppuna. Saat tekstiviestillä vielä tietoa kunhan vikailmoituksesi käsittely etenee.


Rizqu: Mikäli yhteydessäsi on myös ongelmaa, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.