Vikailmoitukset

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 28 katselukertaa

Miksi vikailmoitusten vastaanotto on niin vaikeaa yritetään kiemurrella että verkossa ei ole mitään vikaa tilatkaa vaikka Helpson katsomaan paikan päälle. Ja jos saa jonkin asiantuntijan kiinni niin vikaa hierotaan monta päivää ennenkuin otetaan työn alle.

1 kommentti

Jos olet ollut yhteydessä Sonera Vikapalveluun, vikailmoitus tehdään ja käsitellään verkonhallinnassamme yleensä kahden arkityöpäivän kuluessa. Ennen vikailmoituksen tekemistä Vikapalvelu kuitenkin pyytää asiakasta tekemään tietyt perustarkistukset, jotka saattavat ratkaista ongelman.

Jos omat laitteet on tarkistettu, eikä niistä vikaa löydy, ei vikailmoituksen tekemisessä ole mitään estettä. Kyseiset tarkistukset suositellaan tekemään, sillä jos vikailmoitus etenee asentajalle asti ja hän tulee paikan päälle ja toteaa, että vika onkin esimerkiksi viallisessa modeemissa, laskuttaa asentaja ns. turhasta käynnistä 85 euroa.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa