Minulla on jo useampia viikkoja sitten tullut ilmoitus, että viankorjaus on siirtynyt asentajalle,myös luvattu ilmoittaa kun vika on korjattu.Mitään ei ole kuuulunut, ja sama ongelma jatkuu edelleen
t: tyytymätön asiakas
Sivu 1 / 1
Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin sen perusteella tarkistaa mikä on vikailmoituksen tilanne. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille.
Toinen vaihtoehto on että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 346123456.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Toinen vaihtoehto on että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 346123456.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.