Miten on tarkoitus tehdä vikailmoitus kun Soneralta on ostettu sekä yksi modemi että yksi liittymä?
Vikailmoitus edellyttää kokeilemista toisella modemilla, olisiko Sonera ystävällinen ja lähettäisi sellaisen? Tai toisella liittymällä, olisiko Sonera ystävällinen ja avaisi sellaisen?.
Joo, ja odottelen edelleen marraskuussa luvattua yhteydenottoa...
Sivu 1 / 1
Hei MarkusStrand !
Vikailmoitus ei tokikaan vaadi toista modeemia. Ohjeistuksessa mainitaan, että mikäli on mahdollista niin toista modeemia voi testata. Mutta vikailmoituksen saa siis tehtyä ilman sitäkin.
Sinulle on nyt tehty uusi soittopyyntö Vikapalveluun, olemme yhteydessä mahdollisimman pian. Pahoittelemme, että asianhoito on viivästynyt!
Vikailmoitus ei tokikaan vaadi toista modeemia. Ohjeistuksessa mainitaan, että mikäli on mahdollista niin toista modeemia voi testata. Mutta vikailmoituksen saa siis tehtyä ilman sitäkin.
Sinulle on nyt tehty uusi soittopyyntö Vikapalveluun, olemme yhteydessä mahdollisimman pian. Pahoittelemme, että asianhoito on viivästynyt!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.