Skip to main content
Kuinkahan kauan menee jotta sähköiseen vikailmoitukseen saa vastausta?

Soittelin tiistaina 21.9 aspaan kun koti-tv:stä kun ei nelonen sport näy, vaan sillä pyörii ruotsin tv:n aamu-uutisten video randomina. Kun kanavan vaihtaa toisella ja tulee takaisin nelonen sportille, niin video alkaa alusta. Tai sitten hyppää videovuokraamoon josta ei meinaa päästä pois. Jumimista ja videovuokraamoon hyppimistä on muillakin kanavilla.

Aspa tuumas "en mahda mitään, tee omilta sivuilta vikailmoitus". No se on tehty samantien tiistai iltana.. No eipä ole kuulunut mitään. Tein sitten äsken uuden jos vaikka olikin mennyt mappi ööhön... Meneeköhän vielä montakin päivää vai onko ihan turhaa??????????????????
Koti TV:n Nelonen Sport - kanavan kanssa on ollut ongelmaa. Kanavan näkymisessä on ollut useita katkoksia. Ongelma ja sen mahdollinen uusiutuminen on seurannassa.

Tällä hetkellä viive Vikapalvelun palvelupyyntöjen purkamisessa on viikko eli ruuhkaa on päässyt kertymään.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Itselläni vikailmoitus tehty elokuun lopussa, eikä vielä ole vastattu miten ongelma korjataan? Voisitko Tapio nyt tätä kautta selvittää, mikä on tilanne?!
Jättämäsi vikailmoitus on yhä käsittelyssä. Saat sen osalta vielä yhteydenoton (tekstiviestin tai soiton).
Osaatko sanoa milloin...? Ja onko mitään saatu selville..?
Vikailmoituksen suhteen ei ole uuttaa kerrottavaa. Pahoittelen tilannetta.

Vastaa