Skip to main content

Vikailmoitus laajakaistasta

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Haluan jutella sähköpostilla/netin välityksellä asiakaspalvelun kanssa, tai vikapalvelun, kuka nyt tietää asioista enemmän. Onko missään mahdollista tehdä mitään vikailmoitusta/pyyntöä/kysymystä yms. netin kautta, niin että vastaus tulisi sähköpostilla takaisin?

1 kommentti

  • December 19, 2011
Hei. Netin kautta yhteydenoton voi hoitaa palvelupyynnöllä Omien Sivujen kautta. Sähköpostiosoitetta Laajakaista Asiakaspalveluun tai Tekniseen Asiakaspalveluun ei ikävä kyllä ole.