Vikailmoitus laajakaistasta
Haluan jutella sähköpostilla/netin välityksellä asiakaspalvelun kanssa, tai vikapalvelun, kuka nyt tietää asioista enemmän. Onko missään mahdollista tehdä mitään vikailmoitusta/pyyntöä/kysymystä yms. netin kautta, niin että vastaus tulisi sähköpostilla takaisin?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.