Skip to main content

Vikailmoitus nopeudesta?

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Miten tehdään vikailmoitus jos laajakaistan nopeus ei ole sitä mitä pitää?

3 kommenttia

  • January 17, 2011
Vikailmoituksen voit tehdä soittamalla vikapalveluumme tai jättämällä palvelupyynnön Omat sivut-palvelun kautta.

  • February 4, 2011
Käytössä on 100/5 Laajakaista Extra/kaapeli.
Nopeudet ovat etenkin viikonloppuisin melkoisen alhaiset, luokkaa 20 megaa download.
Viikolla/päivällä downloadia löytyy sitten jo 40-50 megaa.
Upload antaa 1-1,5 megaa. Vermeet pitäisi olla kunnossa ja kaapelimodeemin näyttämät arvot ovat ok.
Ainoa selitys lienee liikenneruuhka kaapelissa. Yhden vikailmoituksen jo tein, mutta siihen ei reagoitu mitenkään. Ilmeisesti kapasiteetin vähäisyys ei ole vika vaan ominaisuus.
Etenkin uploadia kaipaisin sen takia, että harrastan valokuvausta. Kuvien lataaminen nettialbumeihin on nykyään melkoisen nuhaista...

  • February 9, 2011
vpsalmi : Suosittelisin kuitenkin jättämään vielä liittymäsi nopeudesta uuden vikailmoituksen vaikkapa tuolla Vikailmoituslomakkeella. Vikailmoituksen perusteella Vikapalvelu voi tarkistaa vielä liittymäsi tilannetta ja katsoa onko tuolle nopeuden heittelylle jotain tehtävissä.