Tein viime maanantaina 16.08. vikailmoituksen kun laajakaista ei toiminut ollenkaan. Soneran taholta ei ole oltu minuun missään kontaktissa. Eilen ja tänään olen satunnaisesti päässyt internetiin - niin nytkin. Testattu nopeus Soneran testerillä ei ole ylittänyt 1.8. Maksan 8 megan linjasta! Tilanne ei ole tällä hetkellä mitenkään hyväksyttävä! Viimeksi kun pääsin nettiin, yhteys toimi auttavasti noin tunnin. Odotan toimenpiteitä.
Naapurini valitti myös - hänellä kun oli ongelmia 8 megan linjassa, Sonera pudotti nopeuden jo aikoja sitten, kun hitaampi linja ei kuulemma ole niin häiriöherkkä. Sonera perii edelleen hinnan 8 megan linjasta!
Vikailmoitus tehty - mitään ei ole tapahtunut
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.