Skip to main content
Tein viime maanantaina 16.08. vikailmoituksen kun laajakaista ei toiminut ollenkaan. Soneran taholta ei ole oltu minuun missään kontaktissa. Eilen ja tänään olen satunnaisesti päässyt internetiin - niin nytkin. Testattu nopeus Soneran testerillä ei ole ylittänyt 1.8. Maksan 8 megan linjasta! Tilanne ei ole tällä hetkellä mitenkään hyväksyttävä! Viimeksi kun pääsin nettiin, yhteys toimi auttavasti noin tunnin. Odotan toimenpiteitä.
Naapurini valitti myös - hänellä kun oli ongelmia 8 megan linjassa, Sonera pudotti nopeuden jo aikoja sitten, kun hitaampi linja ei kuulemma ole niin häiriöherkkä. Sonera perii edelleen hinnan 8 megan linjasta!
Liittymäsi viankorjaus on siirtynyt asentajalle samana päivänä kun vikailmoitus on vastaanotettu. Tämän jälkeen ei ole uutta tietoa mitä yhteyden vianselvityksen suhteen on tapahtunut, sillä asentajilta tulee tieto vian aiheuttajasta ja korjauksesta vasta kun työ on valmis.

Tarkistan liittymäsi vikailmoituksen tilan uudestaan maanantaina, sillä nyt (perjantai-ilta) en pysty enempää selvitystä tekemään korjauksen etenemisestä.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Pienen selvittelyn jälkeen asiat lähtivät menemään eteenpäin. Pitkäksi kuitenkin venähti liittymän korjaus, pahoittelut siitä.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa