Skip to main content

Vikailmoitus, vaikken ole liittymän omistaja

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Hei!

Nettiliittymä on vuokranantajan nimissä. En pysty tekemään vikailmoitusta, koska siinä kysytään henkilötunnusta. Mitä nyt pitäisi tehdä?

1 kommentti

  • March 17, 2011
Vikailusta on hyvä ilmoittaa myös vuokranantajalle.
Vikailmoituksen voi jättää käyttämällä liittymänumeroa henkilötunnuksen sijaan. Vikailmoituksen voi tehdä myös Sonera Omat Sivut -palvelun kautta vikailmoituslomakkeella. Tällöin tarvitse laajakaistan käyttäjätunnuksen ja salasanan kirjautumiseen.