Hei!
Nettiliittymä on vuokranantajan nimissä. En pysty tekemään vikailmoitusta, koska siinä kysytään henkilötunnusta. Mitä nyt pitäisi tehdä?
Vikailmoitus, vaikken ole liittymän omistaja
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.