"Vikailmoitus" vs "Vika korjattu"
Ymmärtääkseni laajakaistavika lasketaan viaksi vasta sitten kun asiakas on tehnyt vikailmoituksen. Eli varmaan samaa käytäntöä käytetään myös vian korjauksen ilmoittamisessa. Vika on korjattu vasta sitten kun vikailmoituksen tekijää on informoitu, että vika on korjattu. Vai miten asia on?? Itsellä nimittäin vika on päällä jo toista viikkoa. Minulle on luvattu ilmoittaa kun vika on korjattu ja edelleen odotan tekstiviestiä asiasta. Hyvityksiä tässä on tulossa minulle jo 30-40 euron edestä.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.