Skip to main content

"Vikailmoitus" vs "Vika korjattu"

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Ymmärtääkseni laajakaistavika lasketaan viaksi vasta sitten kun asiakas on tehnyt vikailmoituksen. Eli varmaan samaa käytäntöä käytetään myös vian korjauksen ilmoittamisessa. Vika on korjattu vasta sitten kun vikailmoituksen tekijää on informoitu, että vika on korjattu. Vai miten asia on?? Itsellä nimittäin vika on päällä jo toista viikkoa. Minulle on luvattu ilmoittaa kun vika on korjattu ja edelleen odotan tekstiviestiä asiasta. Hyvityksiä tässä on tulossa minulle jo 30-40 euron edestä.

1 kommentti

  • January 23, 2012
Vilkaisin tekemääsi vikailmoitusta, ja viimeisimpien tietojen mukaan vika on korjattu eilen. Mikäli tästä ei ole tullut ilmoitusta tekstiviestitse, pahoittelut siitä. Hyvityksistä voit olla yhteydessä Soneran asiakaspalveluun, 0200 17000 (mpm/pvm).