Soneran palvelu tökkinyt pahasti. Jouduin tekemään vikailmoituksen, kun en päässyt nettiin. Tämä hoidettiin matkapuhelimella, paina sitä ja paina sitä nappia. Ilmoituksen vastaanotto ilmoitettiin tekstiviestinä ja samalla sain myös ohjeet, kuinka vikailmoitus perutaan. Viikonloppuna tuttava sai koneen pelaamaan. Yritin perua vikailmoituksen, mutta se ei onnistunut ohjeen mukaan. Meni aikaa ja senttejä, kun kävin ohjeet useamman kerran läpi. No, asia hoitui kyllä, soittamalla asiakaspalveluun. Netistä en löytänyt kohtaa, jossa olisin voinut perua vikailmoituksen.
Tämä nykymeno menee yhä hullummaksi, kehitys muka kehittyy!
Sivu 1 / 1
Vian saa peruutettua soittamalla uudestaan samaan numeroon johon vikailmoitus on tehty.
Soneran Vikapalveluun saa lähetettyä myös 'Internetliittymän Ongelmatilanne' - lomakkeen Soneran Omien Sivujen kautta, mutta vikailmoituksen peruutus kannattaa tehdä soittamalla, jolloin tieto ongelman korjaantumisesta menee nopeammin eteenpäin.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Soneran Vikapalveluun saa lähetettyä myös 'Internetliittymän Ongelmatilanne' - lomakkeen Soneran Omien Sivujen kautta, mutta vikailmoituksen peruutus kannattaa tehdä soittamalla, jolloin tieto ongelman korjaantumisesta menee nopeammin eteenpäin.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.