Kaikki soitot päättyvät tii-dii-dii ääneen ja katkeavat. Tämä sitten kun on käynyt sen menuvalikon loppuun ja pitäisi jäädä jonoon.
Koska Sonera ei vielä tiedä sähköpostin olemassaolosta, niin tämä keskustelupalsta lienee ainoa paikka jossa tästä voi ilmoittaa.
Sivu 1 / 1
Keskustele ja kysy - palstan kautta ei vikailmoitusta voi jättää, mutta Omien sivujen kautta voi:
Laajakaistaliittymän vikailmoituslomake
TV-palvelujen vikailmoituslomake (kirjautuminen laajakaistan tai matkapuhelinliittymän tunnuksilla)
Matkapuhelinliittymän vikailmoituslomake
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Laajakaistaliittymän vikailmoituslomake
TV-palvelujen vikailmoituslomake (kirjautuminen laajakaistan tai matkapuhelinliittymän tunnuksilla)
Matkapuhelinliittymän vikailmoituslomake
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti: Keskustele ja kysy - palstan kautta ei vikailmoitusta voi jättää, mutta Omien sivujen kautta voi:
Laajakaistaliittymän vikailmoituslomake
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Jätä vikailmoitus toimimattomasta laajakaistaliittymästä netissä
Heh. Kotona tuo voisi olla aika hankalaa. Toki töissä tuon olisi voinut tehdä (kuten nämä kirjoitukset, älkää kertoko pomolle ), mutta eipä noita omien sivujen tunnareita ole täällä töissä mukana.
Tiistaina pääsi vihdoin läpi puhelimitsekin, sitä ennen taisi viisi puhelua katketa alle minuutin jonotuksen jälkeen.
Tiistaina pääsi vihdoin läpi puhelimitsekin, sitä ennen taisi viisi puhelua katketa alle minuutin jonotuksen jälkeen.
Kime kirjoitti: Jätä vikailmoitus toimimattomasta laajakaistaliittymästä netissä :)
Aika moni kirjoittelee tänne toimimattomasta laajakaistayhteydestä eli joku varayhteys (nettitikku, kännykkä modeemina) on silloin ilmeisesti käytössä.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.