Skip to main content

Vikapalvelu ei toimi

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Kaikki soitot päättyvät tii-dii-dii ääneen ja katkeavat. Tämä sitten kun on käynyt sen menuvalikon loppuun ja pitäisi jäädä jonoon.
Koska Sonera ei vielä tiedä sähköpostin olemassaolosta, niin tämä keskustelupalsta lienee ainoa paikka jossa tästä voi ilmoittaa.

4 kommenttia

  • September 2, 2010
Keskustele ja kysy - palstan kautta ei vikailmoitusta voi jättää, mutta Omien sivujen kautta voi:

Laajakaistaliittymän vikailmoituslomake
TV-palvelujen vikailmoituslomake (kirjautuminen laajakaistan tai matkapuhelinliittymän tunnuksilla)
Matkapuhelinliittymän vikailmoituslomake

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

  • September 2, 2010
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
Keskustele ja kysy - palstan kautta ei vikailmoitusta voi jättää, mutta Omien sivujen kautta voi:
Laajakaistaliittymän vikailmoituslomake


T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu



Jätä vikailmoitus toimimattomasta laajakaistaliittymästä netissä ;) :)

  • September 2, 2010
Heh. Kotona tuo voisi olla aika hankalaa. Toki töissä tuon olisi voinut tehdä (kuten nämä kirjoitukset, älkää kertoko pomolle :) ), mutta eipä noita omien sivujen tunnareita ole täällä töissä mukana.

Tiistaina pääsi vihdoin läpi puhelimitsekin, sitä ennen taisi viisi puhelua katketa alle minuutin jonotuksen jälkeen.

  • September 6, 2010
Kime kirjoitti:
Jätä vikailmoitus toimimattomasta laajakaistaliittymästä netissä ;) :)


Aika moni kirjoittelee tänne toimimattomasta laajakaistayhteydestä eli joku varayhteys (nettitikku, kännykkä modeemina) on silloin ilmeisesti käytössä.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu