Skip to main content

Vikapalvelun ristiriitaisuudet

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Terveppä terve. Tässä juuri tutustuin teidän sivustoonne: http://www.sonera.fi/asiakastuki#soita-meille . Tuosta sivustosta kohta vikapalvelu antaa erittäin ristiriitaista tietoa, koska sinne voi soittaa.

Alkuteksti: Vikapalvelu (ma–pe 8–20, la 9–16.30)
Poikkeavat aukioloajat: ma-pe 8-22 sekä la-su 9-20 ja hätätilanteessa voi soittaa koska vaan.
Kysymysmerkistä kohdan perässä lukee: että koska vaan.

Eli koska tuonne voi siis oikeasti soittaa ja millä asioilla vai kaikilla vikatilanteeseen liittyvässä (esim netti, tv, puhelin)?

1 kommentti

  • July 22, 2013
Hei Waqu!

Onkohan sivulla ollut päivitykset tms. käynnissä, nyt tekstit näyttävät seuraavalta (kursiivilla lisätiedot, jotka tulevat esiin asettamalla kursori linkin päälle):



Vikapalvelu (ma–pe 8–20, la 9–16.30) 0206 9 0101

Poikkeavat aukioloajat -> Koti TV - asiakkaiden vikailmoitukset vastaanotamme ma-pe 8-22 sekä la-su 9-20. Hätätilanteessa, jos esim. puhelimesi on varastettu, voit soittaa myös aukioloaikojen ulkopuolella.

Autamme teknisissä ongelmatilanteissa ja otamme vastaan vikailmoituksia.

? -> Tästä numerosta löytyy mm.

Vastaanotamme Kaapeli-TV:m vikailmoituksia ympäri vuorokauden. Hätätilanteessa (esim. jos puhelimesi on varastettu) voit soittaa myös aukioloajan ulkopuolella.




Eli "normaaleissa" teknisissä ongelmatilanteissa olemme paikalla arkisin 8-20 ja lauantaisin ysistä puoli viiteen, muina aikoina automaatin kautta saa mm. puhelinliittymän suljettua väliaikaisesti ja jätettyä vikailmoituksen.