Moro,
edellisessä asunnossani oli Extra 10M/2M liittymä ja modeemina toimi ZyXEL P660HW (ADSL2/2+, 4-porttinen kytkin, WLAN, palomuuri).
Nykyisessä asunnossani on Extra 10M/10M liittymä, joka ei tarvitse modeemia väliin vaan RJ-45 kaapeli koneeseen ja nettiin.
Ongelma onkin siinä kohdassa, kun 2 pöytäkonetta + kannettava + Wii-konsoli pitäisi saada verkkoon. Näistä kannettava ja Wii-konsoli olisi mielellään saatava wlan-verkkoon.
Onko minun mahdollista hyödyntää olemassa olevaa ZyXELin laatikkoa wlan-reitittimenä? Reititin ei ymmärrä nykyistä 10M/10M nopeutta. Onnistuuko tämä esimerkiksi siltaamalla, jos onnistuu, niin miten sen voi tehdä?
Vinkkejä ADSL Wlan-boksin hyödyntämiseksi 10/10 liittymällä.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.