Viime viikolla boksi toimi vielä oikein, lukuun ottamatta että kuva ja ääni pätkivät todella pahasti välillä.
Boksi oli pois sähköstä koko viikonlopun.
Nyt kun laittoi boksin ja tykin päälle niin mitään ei näkynyt ja boksissa paloi vihreä valo. Sammutin boksin, nyt tietty paloi punainen ja uudestaan käynnistys ei parantanut ongelmaa.
Koitin antaa boksille sähkökatkoa, ei auta kuvaa ei tule...
Sitten resetoin boksin täältä löytyneiden ohjeiden mukaan.
Kappas kuva tuli näkyviin heti kun painelin infoa ja pääsin valikkoon.
Tein ohjeen mukaiset toimenpiteet ja boksi alkaa käynnistymään.
Viisi neliötä näkyy ja kun kaksi ekaa on muuttunut vihreiksi alkaa kolmas vilkkua keltaisena ja alla lukee Starting the software...
Tadaa taas häviää kuva...
Olen toistanut tämän jo useita kertoja ei auta.
Muistelen että alunperin oli saman tapaisia ongelmia tämän boksin kanssa.
Mikä neuvoksi??? onko boksi rikki?
VIP1003 boksi ei käynnisty
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.