Sain Soneralta viestin, että jokin täysin outo puhelinnumero-tilauksesi on käsitelty.
Yritin soittaa Soneralle, mutta 20 minuutin jälkeen puhelu katkesi (tuleeko lasku)?
Sivu 1 / 1
mitä teen?
Tällainen viesti: Hei! Liittymäsi 040- xxx xxxx tilaus on nyt käsitelty.....
en ole tilannut kyseistä liittymää
en ole tilannut kyseistä liittymää
Hei minni1997
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin voidaan auttaa asiassasi paremmin.
Antamasi liittymänumero liittyi multi-sim tilaukseen. Jos et ole tällaista tilausta tehnyt, on kyseessä varmasti jokin virhe joka selviää nopeiten varmasti myös asiakaspalvelun kautta! Asiakaspalvelunumeroon soittaminen ja jonotus maksaa liittymäsopimuksesi mukaisen minuuttiveloituksen mukaisesti.
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin voidaan auttaa asiassasi paremmin.
Antamasi liittymänumero liittyi multi-sim tilaukseen. Jos et ole tällaista tilausta tehnyt, on kyseessä varmasti jokin virhe joka selviää nopeiten varmasti myös asiakaspalvelun kautta! Asiakaspalvelunumeroon soittaminen ja jonotus maksaa liittymäsopimuksesi mukaisen minuuttiveloituksen mukaisesti.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.