Skip to main content
Sain Soneralta viestin, että jokin täysin outo puhelinnumero-tilauksesi on käsitelty.

Yritin soittaa Soneralle, mutta 20 minuutin jälkeen puhelu katkesi (tuleeko lasku)?
mitä teen?
Tällainen viesti: Hei! Liittymäsi 040- xxx xxxx tilaus on nyt käsitelty.....

en ole tilannut kyseistä liittymää
Hei minni1997

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin voidaan auttaa asiassasi paremmin.

Antamasi liittymänumero liittyi multi-sim tilaukseen. Jos et ole tällaista tilausta tehnyt, on kyseessä varmasti jokin virhe joka selviää nopeiten varmasti myös asiakaspalvelun kautta! Asiakaspalvelunumeroon soittaminen ja jonotus maksaa liittymäsopimuksesi mukaisen minuuttiveloituksen mukaisesti.

Vastaa