Skip to main content

virhe

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Sain Soneralta viestin, että jokin täysin outo puhelinnumero-tilauksesi on käsitelty.

Yritin soittaa Soneralle, mutta 20 minuutin jälkeen puhelu katkesi (tuleeko lasku)?

3 kommenttia

  • February 1, 2014
mitä teen?

  • February 1, 2014
Tällainen viesti: Hei! Liittymäsi 040- xxx xxxx tilaus on nyt käsitelty.....

en ole tilannut kyseistä liittymää

  • February 3, 2014
Hei minni1997

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin voidaan auttaa asiassasi paremmin.

Antamasi liittymänumero liittyi multi-sim tilaukseen. Jos et ole tällaista tilausta tehnyt, on kyseessä varmasti jokin virhe joka selviää nopeiten varmasti myös asiakaspalvelun kautta! Asiakaspalvelunumeroon soittaminen ja jonotus maksaa liittymäsopimuksesi mukaisen minuuttiveloituksen mukaisesti.