Skip to main content

Virhe 651

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 318 katselukertaa

Laajakaistayhteyteni katkesi yllättäen ja kone ilmoittaa seuraavaa: "virhe 651. modeemi tai muu yhteyslaite on ilmoittanut virheestä." langaton verkko kuitenkin toimii ja modeemissa palavat vihreät valot oikeissa kohdissa. mitä teen, että saan taas yhteyden toimimaan pöytäkoneeseen?

3 kommenttia

  • March 6, 2013
Hei heidi30

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tarkastamaan miltä liittymäsi näyttää.

  • March 7, 2013
Hei Arttu,

lisäsin tietoihini liittymänumeron (onko tämä myös asiakasnumero, kyseessä on taloyhtiöliittymä). Nyt netti itse asiassa toimii myös pöytäkoneella yön jälkeen, mutta mitä voin tehdä, jos sama ongelma tulee uudelleen? Vai odottelenko vain, että se alkaa toimia?

  • March 7, 2013
Hei heidi30

Myös liittymä numero käy. Jätä kuitenkin viiva ( - ) merkki pois. Asiakasnumerokenttää voi syöttää vain numeroita.

Hyvä että yhteys lähti toimimaan. Hieman vaikea sanoa näin jälkikäteen, mistä ongelma johtui. Toivotaan tietenkin, että ongelmia ei enää tule!