Skip to main content

Virhe laskulla

  • December 11, 2014
  • 12 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Hei,

Minua virheellisesti laskutettu Sonera URHOtv Total -kanavapaketista! Voisiko tämän virheen korjata viimeisimmälle laskulleni?

12 kommenttia

  • May 7, 2013
Moi Baarok,
Katsoin että Urho on laitettu kampanjalla jossa eka kuukausi maksutta, sen jälkeen jatkuisi toistaiseksi voimassaolevana. Oliko kanavapaketin suhteen sovittu jotain muuta?

  • May 8, 2013
Hei,

Puhuttiin kolmen kuukauden jaksosta, jonka jälkeen sopimuksen automaattisesta jatkumisesta maksullisena ei myyjä puhelimessa maininnut mitään! Lisäksi sähköpostiosoitteeni oli yhteystiedoissa merkitty väärin, vaikka osoite on selvästi mallia etunimi.sukunimi@....En ole sopimusvahvistusta jne. koskaan vastaanottanut. Kaiken kaikkiaan hyvin epäselvää toimintaa puhelinmyyjältä.

  • May 8, 2013
Moi jälleen Baarok,
No nyt on tullut väärinkäsitystä oikein kerrakseen. Täällä tosiaan näkyy tuo Urho joka ollut kuukauden maksutta sekä Viasat Film ja Discovery joissa kampanja-aika on ollut kaksi kuukautta.

Laitoin Urhon nyt kokonaan pois ja tein lähteneelle laskulle hyvityksen sen kuukausimaksusta. Voit siis vähentää summan laskun loppusummasta, käytä maksussa kuitenkin laskun alkuperäistä viitenumeroa.

  • May 8, 2013
Hei,

Kiitos tästä korjauksesta! Toivoisin samalla tosiaan kaikkien maksullisten kanavapakettien sulkemista!

  • May 10, 2013
Moi Baarok,
Eli laitettu nyt myös Discovery ja Viasat päättymään :)

  • June 5, 2013
Mia kirjoitti:
Moi Baarok,
Eli laitettu nyt myös Discovery ja Viasat päättymään :)


Hei,

edelleen tippuu laskua maksullisista kanavista. Voisitteko tarkistaa laskuni! Olettaisin tälläkin kertaa maksuksi riittävän Sonera Viihdepaketin perusmaksun?

-Jussi

  • June 6, 2013
Moi Baarok,
Laskulta näkyy hyvittyneen Urhon osuus kuten aiemmin oli sovittukin.
Discovery ja Viasat Film ovat vielä tuolloin olleet voimassa, ne ovat päättyneet 10.5. jolloin keskustelupalstan keskustelumme perusteella laitoin ne päättymään.
Oliko niin että niidenkin kohdalla on ollut jotain epäselvyyttä, alunperin oli puhe että Urho Totalin myyntitilanteessa oli ollut hämminkiä?

  • June 8, 2013
Mia kirjoitti:
Moi Baarok,
Laskulta näkyy hyvittyneen Urhon osuus kuten aiemmin oli sovittukin.
Discovery ja Viasat Film ovat vielä tuolloin olleet voimassa, ne ovat päättyneet 10.5. jolloin keskustelupalstan keskustelumme perusteella laitoin ne päättymään.
Oliko niin että niidenkin kohdalla on ollut jotain epäselvyyttä, alunperin oli puhe että Urho Totalin myyntitilanteessa oli ollut hämminkiä?


Hei,

Kyllä sama ongelma nyt on koskenut kaikkia maksullisia kanavia. Myyntitilanteessa asia on esitetty hyvin epäselvästi. Edelleen myöskin kaikki sopimusehdot ovat jääneet toimittamatta.

-Jussi

  • June 10, 2013
Hei Baarok!

Tehdään niin, että maksat huhtikuun laskustasi vain Viihdepaketin normaalin kuukausimaksun ja hyvitetään Urhon lisäksi myös Discoveryn ja Viasat Filmin osuudet. Nyt asian pitäisi olla siis kunnossa. Mukavaa kesänjatkoa!

  • June 12, 2013
Heikki- kirjoitti:
Hei Baarok!

Tehdään niin, että maksat huhtikuun laskustasi vain Viihdepaketin normaalin kuukausimaksun ja hyvitetään Urhon lisäksi myös Discoveryn ja Viasat Filmin osuudet. Nyt asian pitäisi olla siis kunnossa. Mukavaa kesänjatkoa!


Kiitoksia, tehdään näin!

  • July 18, 2013
Hei,

Edelleen pukkaa toukokuun osalta virheellistä laskua. Kesäkuulta virheet oli saatu karsittua pois, mutta toukokuun laskussa (69343268) edelleen veloitetaan palveluista, jotka olisi pitänyt edellisiin viesteihin viitaten olla jo huhtikuussa pois laskutuksesta.

Korjaanko jälleen itse toukokuun laskun summan kesäkuuta vastaavaksi?

-Jussi

  • July 18, 2013
Hei Baarok!

Kyllä, maksa vain Viihteen osuus (20,06e) toukokuun laskulta. Sille olikin jo tehty hyvitystä, mutta summa oli jäänyt liian pieneksi. :( Korjaan asian. Hyvä, että otit vielä kerran yhteyttä ja pahoittelut että jouduit näkemään vaivaa tämän kanssa!