Virhe laskussa
Peruin Viihdepaketista ne ilmaiset 2kk kokeiluajat maksukanavapaketeista (UrhoTV, Lasten Paketti, Viasat Film, MTV3) tuossa noin kuukausi sitten (15.3. kai). Nyt sitten laskussa on veloitettu noista kanavapaketeista 1-15.3. ajalta? Eli ilmaisten kanavatarjousten peruminen teki niistä sen kuun osalta maksullisia, hieman outoa? Viasat Filmiä tosin jatkoin sillä, kun soittaessa sanoivat että jos otan sen vuoden määräaikaisena niin saan vielä sen 2kk ilmaista jatkoa (ja se "uusittu" onkin merkitty ilmaiseksi laskussa). Mutta joka tapauksessa mistään noista kanavapaketeista ei pitäisi mennä laskua.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.