Skip to main content

Virhe laskussa

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Minulla on sonera viihde -paketti. Sain tilatessani paketin 10 ilmaista leffavuokrausta kaupanpäällisinä. Olen käyttänyt vuokrauksista vasta viisi, mutta nyt viime laskulla yritätte laskuttaa filmivuokrauksesta (Aikaisemmat vuokraukset on hyvitetty laskulla automaattisesti eikä mitään ongelmaa ole ollut). Voisitteko ystävällisesti korjata virheen. Olen jo maksanut laskun, ilman filmivuokrausta, mutta voisitteko tarkistaa tuon. En halua karhukirjeitä. Laskun numero on 68228666

3 kommenttia

  • April 30, 2013
Hei jkoira!

Ilmaiset leffavuokraukset ovat voimassa kolme kuukautta. Teillä tuo aikaraja on tullut vastaan 10.3., jonka jälkeen vuokratut elokuvat ovat normaalihintaisia.

  • April 30, 2013
Huolimatta kolmen kuukauden ajasta, laskussa on edelleen virhe. Tilasimme laajakaistan (ja tv-palvelun) alkamaan 1.1. Jolloin, kolme kuukautta tuli täyteen maaliskuun lopulla. Te avasitte palvelun liian aikaisin. Meillä ei ollut sonera viihde (eikä laajakaista) käytössä ennen kuin 1.1 alkaen. Olemme jo soittaneet asiasta teille useampaan otteeseen, ja saaneet edut sovittua alkamaan 1.1. alkaen (koska vika eiollut meissä, vaan teidän toiminnassanne). Voisitteko nyt ystävällisesti alkaa toimimaan niin kuin on sovittu.

  • May 2, 2013
Moi jkoira,
Tässä on ilmeisesti tullut alkuvaikeuksien lisäksi väärinkäsitystä muutenkin, katselin nimittäin että tietoihisi oli kirjattu tietoa näistä maksukanavamaistiaisista ja niiden aloituskohdasta liian aikaisen asennuksen vuoksi, mutta leffavuokrauksiin ei oltu sinänsä otettu kantaa.
Meikäläisen logiikalla ilmaisvuokraukset olisivat nyt kuuluneet sinulle 1.4. saakka. Viimeisin vuokraus on tehty 12.3 ja siitä on laskutusta 5,03e uusimmassa laskussa. Hyvitin kyseisen summan. Tuon jälkeen ei vuokrauksia sinne 1.4 asti näy tehdyn. Tuota aiemmista vuokrauksista laskutusta ei näy olleenkaan, eli siltä osin olisi kunnossa.