Skip to main content

Virhe laskutuksessa

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 8 katselukertaa

Tällä hetkellä Sonera laskuttaa minulta tuplahintaa sovittuun nähden. On tehnyt näin joulukuun alusta lähtien. Nyt minulla on yksi lasku taas odottamassa helmikuun lopun eräpäivällä. En aio maksaa tätä ennenkuin asia on selvitetty. Olen tällä hetkellä ulkomailla, enkä soita asiakaspalveluun jonottaakseni tuntikausia ulkomaanpuheluiden hinnoilla. Tulen suomeen parin viikon päästä. Miten toimia?

2 kommenttia

  • February 25, 2014
Hei Gustma-30! Voimme selvittää laskutusta halutessasi myös tässä. Tarkistin kuukausimaksusi ja se on 10,06 €, joka on veloitettu myös uusimmalla laskullasi.Tarkoitatko että tässä on virhe?

Tarvittaessa voit tarkistaa laskusi tarkemman sisällön ulkomailla ollessasi Omien Sivujen Laskuarkistosta.

  • February 26, 2014
Kyllä. Alunperin minulla oli 100 megainen valokuituyhteys 15 eurolla. Tämän toimitus ei onnistunut, nopeudet jäivät alle 20 megaan. Alunperin tilatessani liittymää, vaihtoehdot olivat nämä kaksi: 10 megainen 5 eurolla, 100 megainen 15 eurolla tehdessäni siis kahden vuoden määräaikaisen sopimuksen molemmissa tapauksissa. Marraskuun lopussa valitin liittymän nopeudesta ja laskin sen 10 megaiseksi. Tilanteessa minua palvellut Soneran työntekijä ilmoitti uudeksi hinnaksi 5 euroa. Nyt minulta laskutetaan 10 euroa kuussa, ja sopimukseni on silti määräaikainen.