Hei!
Nyt on jo vähän liikaa!
MEILEJÄ EI SAA AUKI OLLENKAAN!
Uusia tänään tulleita sähköposteja ei saa avattua, tulee vain viesti:
"Virhe sähköpostin avaamisessa. Sähköpostiviesti on ehkä vioittunut."
Eikä saa muuten auki myöskään eilen tulleita, ei avaamattomia eikä avattuja!
???
"Virhe sähköpostin avaamisessa. Viesti on ehkä vioittunut."
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.