Skip to main content

"Virhe sähköpostin avaamisessa. Viesti on ehkä vioittunut."

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 3 katselukertaa

Hei!

Nyt on jo vähän liikaa!

MEILEJÄ EI SAA AUKI OLLENKAAN!

Uusia tänään tulleita sähköposteja ei saa avattua, tulee vain viesti:

"Virhe sähköpostin avaamisessa. Sähköpostiviesti on ehkä vioittunut."

Eikä saa muuten auki myöskään eilen tulleita, ei avaamattomia eikä avattuja!

???

1 kommentti

  • October 22, 2010
Jos vikatilanne jatkuu edelleen on syytä tehdä palvelusta Vikailmoitus, esim. palvelupyynnöllä.

Suosittelen kokeilemaan sähköpostipalvelua myös niin, että kirjaudut ensin Omat Sivut -palveluun ja valitset sieltä sähköpostin.