Hei!
Tein kanssanne 20.4.2011 kahden vuoden määräaikaisen Koti TV-pavelusopimuksen, jonka mukaan laajakaistani (ADSL 24/1) kuukausihinta tulisi olemaan 39,90/kk entisen 53,43/kk sijaan. Sain sähköpostiini sähköisen laskun, (päivätty 22.6.2011) jonka erittelyosassa laajakaistani hinta ajalta 01.05. - 31.05. on edelleen tuo varsin "suolainen" 53,43/kk. Toivon asiaan pikaista muutosta, jotta virheellinen kk-hinta tulisi korjatuksi.
T. Heikki
Virheellinen laajakaistalaskutus
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.