Skip to main content
Tilasin teiltä Sonera Extra 10/2 -laajakaistaliittymän. Liittymän kytkentä piti olla ilmainen ja mukana piti tulla ilmainen modeemi, näin lukee myös tilausvahvistuksessa. Nyt sain kuitenkin ensimmäisen laskun suuruudeltaan 222,05 euroa, jossa oli kytkentämaksuja 130,6 euroa ja modeemista veloitettu 68,45 euroa.

Mitäs peliä tämä on? Mihin pitää olla yhteydessä, että saan korjatun laskun?
Liittymän ensimmäisestä laskusta on jostain syystä jäänyt tarjouskampanja hinnoittelusta pois. Pahoittelut siitä.

Ilmoita laskun väärästä loppusummasta Asiakaspalveluun joko puhelimitse numeroon 0200 17000 tai Omien sivujen palvelupyyntölomakkeella. Lomakkeen valinta Laskun lisäselvitystä on tässä tapauksessa sopiva. Viimeisen sivun Lisätiedot-kenttään voit kirjoittaa mistä on kyse ja asia tullaan korjaamaan.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Laskun loppusumma on jälleen väärä - kolmas lasku peräkkäin väärin ! (nyt Extra 24/10)
Kaikki nämä väärät laskutukset johtuvat taloyhtiöni vääristä tiedoista Soneran järjestelmässä ja niitä olen pyytänyt korjaamaan heinäkuusta alkaen, mutta mikään ei muutu siellä. Eikö kukaan korjaa niitä tietoja sinne koskaan, jos kerran on väärin tehty. Lisäksi palvelupyyntölomake omilla sivuilla ei tee mitään (painikekuva vain häviää, mutta mitään ei lähde eteenpäin).
laitju: Laajakaistaliittymäsi hinnoittelu on muuttunut 31.8.2010 alkaen. Mahdolliset hyvitykset heinä- ja elokuun laskutukseen tulisi hoitaa suoraan Asiakaspalvelun kanssa.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
laitju: Laajakaistaliittymäsi hinnoittelu on muuttunut 31.8.2010 alkaen. Mahdolliset hyvitykset heinä- ja elokuun laskutukseen tulisi hoitaa suoraan Asiakaspalvelun kanssa.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu


Ei se hinnoittelu ole mihinkään voinut muuttua - sopimukseni voimassa 1.12 asti - tämä virhe johtui asiakaspalvelun mukaan siitä, että minulle oli kuulemma tehty heinäkuussa uusi sopimus, vaikka mitään muutosta ei ollut silloin tilattu. Huomautus syyskuussa tulleesta laskusta lähetetty omien sivujen kautta 13.9 .
Olitkin jo ehtinyt soittaa asiakaspalveluumme ja laskuasiasi on hoidossa.

T. Susanna
Sonera Asiakaspalvelu
laitju kirjoitti:
[quote="Sonera-asiantuntija":12l8qavq]laitju: Laajakaistaliittymäsi hinnoittelu on muuttunut 31.8.2010 alkaen. Mahdolliset hyvitykset heinä- ja elokuun laskutukseen tulisi hoitaa suoraan Asiakaspalvelun kanssa.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu


Ei se hinnoittelu ole mihinkään voinut muuttua - sopimukseni voimassa 1.12 asti - tämä virhe johtui asiakaspalvelun mukaan siitä, että minulle oli kuulemma tehty heinäkuussa uusi sopimus, vaikka mitään muutosta ei ollut silloin tilattu. Huomautus syyskuussa tulleesta laskusta lähetetty omien sivujen kautta 13.9 .[/quote:12l8qavq]
Käsuttämätöntä sähläystä! Hintoja korotetaan, vaikka sopimus voimassa. Kestää myös kauan saada oikea lasku!!!

Vastaa