Skip to main content

Virheellinen laskutus/Soneran Nettiarkisto..?

  • December 11, 2014
  • 11 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Sain tänään (5.6.2012) sähköpostiini laskun (laskun numero 64428934) vaikka en tietääkseni ole tilannut Soneralta minkäänlaisia palveluita. Lasku koskee Soneran Nettiarkisto -palveluita... En ymmärrä lainkaan miksi minulta tällaista laskutetaan.

11 kommenttia

  • June 5, 2012
Hei! Otathan yhteyttä Asiakaspalveluumme, jotta pääsemme hoitamaan asian.

  • June 7, 2012
Pyydän, että otatte yhteyttä minuunpäin.

  • June 7, 2012
Hei Shattered,
Voit halutessasi tehdä ajanvarauksen jolloin meiltä soitellaan sinulle päin. Ikävä kyllä tämän viikon soittoajat ovat jo menneet, joten ajanvarausta voi tehdä ensi viikolla.

  • July 12, 2012
Sain tänään postitse maksukehotuksen laskulle nro. 64428934. Olen jo kerran ottanut yhteyttä asiasta, että kyseessä on aiheeton laskutus, sillä en ole tilannut Soneralta minkäänlaisia palveluita. Pyydän, että asia selvitetään mahd. pian!

  • July 12, 2012
Moi Shattered!

Asia saatiinkin hoidettua kuntoon. Kyseessä oli Sonera Nettiarkisto -palvelu, joka oli ollut aiemmin omistamasi liittymän ilmainen lisäpalvelu kahden vuoden ajan, ja siitä oli nyt alkanut kertyä laskua. Voit hävittää saamasi laskun hyvillä mielin. Mukavaa kesää!

  • July 24, 2012
Kävi niin että Soneralta soitettiin viime vuoden puolella ja alennettiin laajakaista laskua. Epähuomiossa oli jäänyt vain poistamatta nettiarkisto ja kokonaisturva. Niitä emme ole tilanneet, ainoastaan laajakaistan. Laskutus sujui ok viime vuoden puolella, kunnes tammikuussa alkoi mennä isompaa laskua. Reklamoin siitä paikallisessa Soneraa edustavassa liikkeessä 8.5.2012, ja sieltä soitettiinkin Soneralle. Olin kuulolla koko ajan, ja lupasivat poistaa ylimääräiset maksut. Luotin siihen. Lasku on mennyt E-laskuna ja en huomannut katsoa kuinka paljon veloitus oli. Olivat laskuttaneet koko tämän vuoden nämä kaikki maksut.

Lähetin sähköpostia asiakaspalveluun, kun kesäkuussa tuli iso lasku, ei tullut vastausta, tuli vain jälleen väärä lasku heinäkuussa. Maksoin laskut, sillä en uskaltanut jättää niitä maksamattakaan. Olisi tullut vain kuluja ja kenties ulosotto.

Menin paikalliseen Sonera pisteeseen, soittivat Soneralle ja taas luvattiin korjata asia. Ihmettelivät sielläkin miksi sitä ei ollut korjattu jo silloin kun aikaisemmin olivat soittaneet.

Tulin kotiin ja kirjoitin taas sähköpostia asiakaspalveluun ja pyysin palauttamaan ylimääräiset maksut. Iltapäivällä joku nainen soitti ja sanoi että maksuja ei palauteta. Syyhän ei ollut Soneralla, vaan minun kun en ollut tarkistanut laskujani. Kerroin paikallisfirman soitosta, mutta minut leimattiin valehtelijaksi, merkintää aiemmasta soitosta ei ollut. Mihin paikallisfirmasta soitettiin???

No vähän yli 60 euroa ei tunnu näin eläkeläisen pussissa, suuri Sonera siihen kaatuu jos sen palauttaa.
Minkäänlaista pahoittelua ei tullut, virhehän oli minun kun en ollut poistanut nettiarkistoa ja kokonaisturvaa Soneran tidostoista.

Koko sen ajan kun Soneran palveluita on ollut, olen ollut Soneran asiakas. Nyt meni usko tosi pahasti. Siirtyminen muualle tapahtuu heti kun se on mahdollista. Siitäkin tämä soittava rouva irvaili, en voi lopettaa laajakaista palvelua ennen sopimuskauden umpeutumista.

  • July 24, 2012
Lost faith of: Ikävä kuulla tilanteesta! Lisäisitkö asiakasnumerosi profiiliin, jotta pääsen katsomaan asiaa tarkemmin. Asiakasnumero löytyy jokaiselta laajakaistalaskultasi. Kiitos!

  • July 25, 2012
Lost faith of: Katsoin tilannettasi ja tässä tapauksessa voisitte halutessanne tehdä asiasta reklamaation. Tämä on seuraava käytäntö, jollei Asiakaspalvelumme ratkaisuun ole tyytyväinen. Jos haluatte asian eteenpäin viedä, voitte toimittaa reklamaation osoitteella:

TeliaSonera Finland Oyj
Sonera Asiakaspalvelu
PL 0400
65101 VAASA

  • August 21, 2012
Milka kirjoitti:
Moi Shattered!

Asia saatiinkin hoidettua kuntoon. Kyseessä oli Sonera Nettiarkisto -palvelu, joka oli ollut aiemmin omistamasi liittymän ilmainen lisäpalvelu kahden vuoden ajan, ja siitä oli nyt alkanut kertyä laskua. Voit hävittää saamasi laskun hyvillä mielin. Mukavaa kesää!

Hei!

Sain tänään (21.8.2012) postitse maksukehotuksen, vaikka asia pitäisi olla jo loppuunkäsitelty. Voin kai hävittää maksukehotuksen samantien?

  • August 21, 2012
Hei Shattered,
Pahoittelut saapuneesta maksukehoituksesta! Voit ehdottomasti hävittää sen, avoimia laskuja sinulla ei ole.

  • October 23, 2013
blää blää