Hei,
Soneran kaksivuotis-sopimukseni iPhone 4:ssä on päättynyt ja vaihdoin Saunalahden liittymään. Nyt uuden sim-kortin asetettuani ja avattuani yläpalkissa lukee "virheellinen sim-kortti" eikä puhelimella voi soittaa tai tekstata. Netti kuitenkin toimii. Onko puhelimeni kytketty Sonera verkkoon ja voisiko sen purkaa? Numeroni on 050xxxxxxx. En pääse myöskään kirjautumaan Omille sivuille. Heti tunnuksen ja salasanan syötettyäni tulee teksti "kiitos käynnistä". Mistä johtuu?
Sivu 1 / 1
Hei FilippaS,
oletko kytkenyt laitteen iTunesiin tällä uudella Saunalahden sim-kortilla? Laitteessa, missä määräaikainen sopimus on päättynyt, me automaattisesti puretaan tämä lukitus.
Kirjoitit, että netti toimii tässä silti, niin onko sinulla mahdollisesti Wi-Fi käytössä laitteessasi? Omille Sivuille ei enää pääse kirjautumaan, mikäli sinulla ei ole enää aktiivista liittymää olemassa.
oletko kytkenyt laitteen iTunesiin tällä uudella Saunalahden sim-kortilla? Laitteessa, missä määräaikainen sopimus on päättynyt, me automaattisesti puretaan tämä lukitus.
Kirjoitit, että netti toimii tässä silti, niin onko sinulla mahdollisesti Wi-Fi käytössä laitteessasi? Omille Sivuille ei enää pääse kirjautumaan, mikäli sinulla ei ole enää aktiivista liittymää olemassa.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.