Skip to main content

Virheellinen tunnus tai salasana

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 26 katselukertaa

Eli saan kyseisen ilmoituksen aina kun koitan laittaa tuolta teidän lähettämästänne lapusta noita tunnuksia. Mikä avuksi? Laitteet on oikein kytketty ja resetoitu pariin otteeseen, joten vika ei voi olla täälä päässä.

5 kommenttia

  • October 14, 2011
Ikävä kuulla ongelmasta. Jos olet useampaan otteeseen koittanut syöttää tunnukset ja herja tulee toistuvasti, voisi kokeilla ensin tunnusten vaihtoa. Uudet tunnukset saat Asiakaspalvelustamme puh. 0200 17000 (ark. 8-20, la 9-16.30). Jollei tunnusten vaihtokaan auta, otathan yhteyttä Vikapalveluumme puh. 0206 90101. Vikailmoituksen voi tehdä myös Palvelupyyntönä Omilta Sivuilta.

  • October 26, 2011
Sama juttu. Olen kirjoittanut tunnukset ylös. Onko tunnu´ksia erilaisia? Mulla ainakin kahdet. Molempia olen joutunut kokeilemaan.

  • October 27, 2011
On ilmeisesti kyse KotiTV:n käyttäjätunnuksesta ja salasanasta? KotiTV:n tilauksen yhteydessä toimitetaan 4 eri tunnusta; käyttäjätunnus (10 numeroa, näkyy myös laskulla), salasana (10 numeroa) ja Pin 1 ja Pin 2- koodit (molemmat nelinumeroisia). Kirjauduttaessa tulee käyttää käyttäjätunnusta ja salasanaa. Pin1- ja Pin 2-koodien avulla hallinnoidaan ostoja ja asetuksia.

Kokeiletteko vielä molemmat uudelleen ja jos kirjautuminen ei onnistu, käännytte vikapalvelumme p.020 690101 puoleen.

  • June 3, 2012
Hei. Oletteko tilausta toimittaessanne lähettäneet Koti-TV:n PIN-tunnukset paperitse vaiko mailitse?

Jari Ikävalko
Porvoo

  • June 4, 2012
harmaahukka: Alunperin tunnukset ovat asiakastietojesi mukaan lähteneet postitse. Eilen tehty muutos on lähtenyt tekstiviestillä.