Hei,
Mitä kautta voin ilmoittaa palvelusopimuksessa olevasta osoitevirheestä? Ei ole aikaa eikä kiinnostusta lähteä jonottamaan myymälään myyjien pompoteltavaksi, kun pelkän kaapelikortin ja kanavapaketin ostamisessa meni puoli tuntia, kun se "on niin vaikeata ja ohjeet on niiiin epäselvät". Myyjän tehtävänä on tietääkseni hoitaa hommat asiallisesti ja nopeasti eikä valittaa koko aikaa asiakkaalle sitä, miten vaikea ko. tehtävä on. Hän ei edes osannut hoitaa hommaa itse vaan piti ihan soittaa tukinumeroon.
Lauantaina kahden aikaan jonotin puoli tuntia asiakas"palvelu"numeroon ilman tulosta. Ei todellakaan ole aikaa odottaa koko päivää puhelin korvalla.
Minkä takia Soneralla ei voi olla kaikille avointa asiakaspalaute/kysymyslomaketta kuten Elisalla (tai jos on, niin hyvin olette sen piilottaneet), jota kautta voisi lähettää vähemmän kiireelliset, mutta kuitenkin tärkeät viestit ilman puhelinrumbaa? Löysin viestinlähetysmahdollisuuden ainoastaan Omat sivut -palvelun kautta, mutta minulla ei ole tunnuksia (enkä tällaisen ns. "asiakaspalvelun" jälkeen vakituiseksi asiakkaaksi haluaisikaan). En halua, että laskujani lähetellään vääriin osoitteisiin.
Sivu 1 / 1
Ellei tunnuksia Omille sivuille - ja sitä myötä palvelupyyntölomakkeille - ole, niin vaihtoehdoksi jää soitto Asiakaspalveluun 0200 17000 (mpm/pvm).
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.