Skip to main content

Virheenkorjaus

  • December 11, 2014
  • 7 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Tiedustelisin vain että onko liittymässäni virheenkorjaus päällä?

7 kommenttia

  • August 26, 2014
Hei make1,

Lisäätkä asiakasnumeron tietoihisi, niin voidaan tarkistaa. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

Olitko pyytänyt virheenkorjausta pois?

  • August 26, 2014
Asiakasnumero pitäisi olla siellä nyt.

En ole pyytänyt mutta jos oikein olen ymmärtänyt niin sonera osti ainacomin, olin siis ainacomin asiakas ja pingini oli täydellisen matala nettipeleihin. Pari päivää sitten kun pitkästä aikaa speedtestiä tein niin huomasin pingini lähes kolminkertaistuneen. Ajattelin vain kysäistä että josko virheenkorjaus olisi mennyt päälle soneralle siirryttyä sillä mielestäni ainacom ei sitä pitänyt joka oli todella hyvä nettipelien kannalta. Voihan vika olla minunkin päässäni tai speedtestin serverissä.

  • August 26, 2014
Hei make1,

Asiakasnumeroa ei näy vieläkään. Asiakasnumerossa pitäisi olla pelkästään numeroita ja lopuksi muistithan painaa Lähetä-painiketta.

Olethan tarvittaessa vikapalveluumme yhteydessä, niin asiaa voidaan tarkistaa sitä kautta.

Kaikkia liittymiä ei välttämättä ole meille vielä siirtynyt, joten jos tilanne on tässä se, niin silloin asian selvitys onnistuu vanhan ainacomin vikanumeron kautta.

Jos liittymä on nimissäsi ja se on meille siirtynyt, niin voit luoda Sonera Tunnuksenja kirjautua sillä Omille Sivuille. Omien sivujen kautta pääset tarkistamaan asiakasnumerosi.

  • August 26, 2014
Noniin nyt taisin asiakasnumeroni sinne saada

  • August 27, 2014
Hei make1,

Asiakasnumero vaikuttaa sen verran lyhyeltä, että olisikohan niin, että sinun liittymääsi ei ole meille vielä siirretty. Melkeinpä suosittelisin olemaan yhteydessä Ainan tekniseen asiakaspalveluun, numero 0404 500 600.

  • August 27, 2014
Laskussani oleva asiakasnumero sisältää kolme kirjainta alussa ja se ei taida sitten olla oikea sillä profiilini asiakasnumeroon ei kirjaimia voinut laittaa.

  • August 28, 2014
Hei make1,

Kyse taitaa olla Ainacomin asiakasnumerosta. Liittymää ei ilmeisemmin ole meille siis vielä siirretty.

Siinä vaiheessa kun liittymä meille siirtyy, niin myös liittymän sähköpostiosoite muuttuu. Onkohan sinulla siis edelleen tuo Ainan tarjoama postilaatikko voimassa?