Hei!
Nyt ei enää auta resetointi virhekoodi 712 häädössä palvelureitittimesta, siis mikähän nyt avuksi, voisittekohan vilkaista tilannetta?
Sivu 1 / 1
Hei Auli,
Vieläkö ongelma jatkuu? Näyttäisi tällä hetkellä siltä että tuo Viihteen boxi olisi nyt toiminnassa?
Vieläkö ongelma jatkuu? Näyttäisi tällä hetkellä siltä että tuo Viihteen boxi olisi nyt toiminnassa?
Hei taas!
Onko tosiaan niin, että minun täytyy aina kun käynnistän television resetoida palvelureititin, että voin katsoa tai yleensä tallentaa jotakin, eikö tälle ongelmalle ole olemassa mitään muuta ratkaisua? Kyse on siis tuosta virhekoodi 712 -ongelmasta, joka ei näytä muuten paranevan.
Kysellen Auli
Onko tosiaan niin, että minun täytyy aina kun käynnistän television resetoida palvelureititin, että voin katsoa tai yleensä tallentaa jotakin, eikö tälle ongelmalle ole olemassa mitään muuta ratkaisua? Kyse on siis tuosta virhekoodi 712 -ongelmasta, joka ei näytä muuten paranevan.
Kysellen Auli
Hei Auli,
Mikäli ongelma jatkuu edelleen tai uusiutuu usein, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Mikäli ongelma jatkuu edelleen tai uusiutuu usein, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Hei!
Kyllä ongelma jatkuu koko ajan siis siten, että kun televisio sammutetaan ja avaan sen seuraavan kerran, niin aina tulee tuo vikakoodi 712, joten en oikein tiedä enää mitä pitäisi tehdä, saisinko konkreettisesti jonkun sähköpostiosoitteen vaikka, johon voisin laittaa tietoa, ellei tämä tätä kautta toimi. Ongelma alkoi tänä keväänä ja on ikäänkuin laajentunut koko ajan, ja nyt siis ilmenee aina kun sammutan television.
Ystävällisin terveisin
Auli
Kyllä ongelma jatkuu koko ajan siis siten, että kun televisio sammutetaan ja avaan sen seuraavan kerran, niin aina tulee tuo vikakoodi 712, joten en oikein tiedä enää mitä pitäisi tehdä, saisinko konkreettisesti jonkun sähköpostiosoitteen vaikka, johon voisin laittaa tietoa, ellei tämä tätä kautta toimi. Ongelma alkoi tänä keväänä ja on ikäänkuin laajentunut koko ajan, ja nyt siis ilmenee aina kun sammutan television.
Ystävällisin terveisin
Auli
Hei Auli,
Kokeile resetoida Thomson palvelureititin ja Motorola digiboxi.
Varmista samalla myös että Thomson palvelureitittimen ja Motorola digiboxin välissä ei ole muita laitteita kytkettynä. Kaapelin pitäisi tulla suoraan Thomsonin keltaiseen LAN porttiin. Jos Thomsonin ja digiboxin välissä on muita laitteita, niin kytke ne välistä pois.
Kun sammutat TV:n niin otatko samalla digiboxista virrat kokonaan pois vai jääkö digiboxi valmiustilaan?
Vikailmoituksen voit jättää puhelimitse tai omien sivujen kautta.
Omien sivujen kautta vikailmoituksen jättäminen onnistuu niin että kirjaudut ensin omille sivuille. Valitse Sonera Viihde ja sen alta "Tee vikailmoitus".
Kokeile resetoida Thomson palvelureititin ja Motorola digiboxi.
Varmista samalla myös että Thomson palvelureitittimen ja Motorola digiboxin välissä ei ole muita laitteita kytkettynä. Kaapelin pitäisi tulla suoraan Thomsonin keltaiseen LAN porttiin. Jos Thomsonin ja digiboxin välissä on muita laitteita, niin kytke ne välistä pois.
Kun sammutat TV:n niin otatko samalla digiboxista virrat kokonaan pois vai jääkö digiboxi valmiustilaan?
Vikailmoituksen voit jättää puhelimitse tai omien sivujen kautta.
Omien sivujen kautta vikailmoituksen jättäminen onnistuu niin että kirjaudut ensin omille sivuille. Valitse Sonera Viihde ja sen alta "Tee vikailmoitus".
Hei!
Tuo resetointi auttaa hetkellisesti, eli kun teen sen, televisio toimii siihen saakka kunnes suljen sen. Normaalisti suljen vain television, en muita laitteita, eikä välissä ole mitään muita laitteita, tuntuu vain ettei aina jaksaisi resetoida kaikkia uudestaan, kun avaa television.
Ystävällisin terveisin Auli
Tuo resetointi auttaa hetkellisesti, eli kun teen sen, televisio toimii siihen saakka kunnes suljen sen. Normaalisti suljen vain television, en muita laitteita, eikä välissä ole mitään muita laitteita, tuntuu vain ettei aina jaksaisi resetoida kaikkia uudestaan, kun avaa television.
Ystävällisin terveisin Auli
Hei Auli,
Olitkin tänään jo ollut yhteydessä vikapalveluun asiasta! Aktivoithan saamasi txt-option jos vika vielä uusiutuu ylläkuvaamallasi tavalla. Tutkitaan asia sitten vikailmoituksen kautta kuntoon!
Olitkin tänään jo ollut yhteydessä vikapalveluun asiasta! Aktivoithan saamasi txt-option jos vika vielä uusiutuu ylläkuvaamallasi tavalla. Tutkitaan asia sitten vikailmoituksen kautta kuntoon!
Hei!
Tänää mikään ei toimi! Ei toimi tallennukset ei viihde yleensäkään. Kanavat näkyy. Buutattu on kaikki ja rauhassa. Tää ny ei ole eka kerta kun tämmöistä tapahtuu. Tämä kyllä ekekerta kun tästä tänne valitan, mutta toivottavasti viimeinen, mutta pelkään pahoin että ei ole viimeinen.
Tämmösille päiville soneran pitäisi jotenkin tiedottaa jos heillä oin jossain päin maailmaa serverit sekasin ja mikään ei toimi. Eli mikä neuvoksi?? Ota yhteyttä numeroon nönnönnöööö ja sillain?
Kiitos vastauksesta
Tänää mikään ei toimi! Ei toimi tallennukset ei viihde yleensäkään. Kanavat näkyy. Buutattu on kaikki ja rauhassa. Tää ny ei ole eka kerta kun tämmöistä tapahtuu. Tämä kyllä ekekerta kun tästä tänne valitan, mutta toivottavasti viimeinen, mutta pelkään pahoin että ei ole viimeinen.
Tämmösille päiville soneran pitäisi jotenkin tiedottaa jos heillä oin jossain päin maailmaa serverit sekasin ja mikään ei toimi. Eli mikä neuvoksi?? Ota yhteyttä numeroon nönnönnöööö ja sillain?
Kiitos vastauksesta
Hei sulo2013,
Asiasta kirjoiteltu useammassa säikeessä jo ja liittyen nyt 6.5 olleeseen ongelmaan:
Eilen klo 21-23 välillä tallenteissa ja ohjelmakirjastoissa oli yleistä ongelmaa jonka aikana ne ei toimineet. Tänään kaikki tulisi toimia normaalisti! Jos palvelu ei kuitenkaan toimi nuiden ylläolevien ohjeiden avulla, suosittelisin tekemään asiasta vikailmoituksen. Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.
Asiasta kirjoiteltu useammassa säikeessä jo ja liittyen nyt 6.5 olleeseen ongelmaan:
Eilen viihdepalveluun tehdyn päivityksen jälkeen tulisi viihteen digiboksi käynnistää uudestaan. Jos palvelussa ilmenee ongelmia uudelleenkäynnistyksen jälkeen, digiboksille voi tehdä ohjelmiston poiston (Remove software) mutta tehdasasetuksia (factory reset) EI kannata palauttaa. Tehdasasetusten palautus voi aiheuttaa ongelmia tunnusten syöttämisessä ja palvelu ei siten käynnisty.
Ongelma on tiedossa ja vikaa korjataan. Pahoittelemme häiriöstä koituvaa haittaa
Eilen klo 21-23 välillä tallenteissa ja ohjelmakirjastoissa oli yleistä ongelmaa jonka aikana ne ei toimineet. Tänään kaikki tulisi toimia normaalisti! Jos palvelu ei kuitenkaan toimi nuiden ylläolevien ohjeiden avulla, suosittelisin tekemään asiasta vikailmoituksen. Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.