Skip to main content

Virustorjunta

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 49 katselukertaa

Hei!

Mulla pitäisi olla Soneran tietoturva yhdistettynä laajakaistasopimukseen ja laskutkin maksettuina. Siitä huolimatta koneeni herjaa, ettei minulla ole mitään virustentorjuntaa koneella. Samaan aikaan kone syöttää jos jonkinmoista ehdotusta tilanteen korjaamiseksi. Miksi automaattinen päivitys ei päivitä konettani? Ja miten saan mahdollisesti manuaalisesti päivitettyä koneen suojat ajantasalle. Mulla ei ole mitään tunnuksia, joita manuaalinen päivitys kysyy.

3 kommenttia

  • May 6, 2013
Hei kaatu2

Tietoturvasi lisenssi näyttää olevan edelleen voimassa. Kyse ei siis voi olla maksamattomista laskuista.

Tarkoitatko manuaalisella päivityksellä uusimman version asennusta käsin?

Uusimman version asennuspaketin löydät täältä: http://www.sonera.fi/nettiyhteydet/lisa ... tietoturva
Oikealta alhaalta löydät Lataa Tietoturva (PC). Tätä ennen sinun kannattaa poistaa vanha versio kokonaan koneelta. Tietoturvan poistaminen onnistuu helpoiten Ohjauspanelin kautta.

Asennus vaatii lisenssikoodin, mikä on toimitettu sinulle sähköpostilla tai tekstiviestillä. Voin lähettää lisenssikoodin sinulle uudelleen tekstiviestillä mikäli lisenssi on hävinnyt.

  • May 6, 2013
Hei!

Teillä on varmaan puhelinnumeroni, joten voinet laittaa sen linsenssinumeron kännykkääni. Ei mulla sitä ole missään enää tallella...

  • May 7, 2013
Hei kaatu2

Yhteysnumero ei näytä täsmäävän. Meidän tiedoissa näkyvä yhteysnumero näyttäisi kuuluvan miehellesi tai pojallesi? Sukunimi on ainakin sama kuin teillä. Voit pyyttää lisenssikoodin myös soittamalla Asiakaspalveluumme. He voivat varmistaa samalla yhteystietosi.