Voiko asiakaspalveluun lähettää sähköpostia?

  • 11 December 2014
  • 9 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Tilasin netin kautta kanavapaketin, ja pian sen jälkeen (19.4. klo 15:14) Soneran asiakaspalvelusta oli yritetty soittaa minulle. Yritin soittaa takaisin, ja pitkällisen jonottelun ja valikkoseikkailun jälkeen pääsinkin asiakaspalvelijan juttusille. Asiakaspalvelija oli oikein mukava ja ystävällinen. Hän katsoi koneelta, että minulla ei ollut mitään kanavapakettia tilauksessa, mutta laittoi haluamani paketin tilaukseen ja sain asian näin hoidettua. Hänkin näki, että minulle oli koitettu soitella, mutta tietokoneella ei lukenut miksi.
Ajattelin että nyt on kaikki kuitenkin ok, ja ne tilaamani kanavatkin alkoivat samana iltana näkymään.
No eipä siinä, heti seuraavana päivänä (20.4. klo 11:42) asiakaspalvelusta oli taas yritetty soittaa.

Asiani on se, että olen töissä arkisin klo 9 - 17 ja sinä aikana en voi vastata puhelimeen. Enkä mielellään taas jonottaisi puhelimessa - varsinkaan kun siellä ei sitten osata sanoa että miksi on koitettu soittaa.
Yritin etsiä Soneran sivuilta josko löytäisin jonkun sähköpostiosoitteen mihin ottaa yhteyttä, mutta enpä moista löytänyt. Voiko Soneran asiakaspalvelijat ottaa yhteyttä muuten kuin puhelimitse? Ja miten saisin sanan perille, että minua on turha tavoitella puhelimitse ennen klo 17:00?

9 kommenttia

Hei webAngel,
Palautetta voi laittaa lomakkeella, mutta tässä tapauksessa suosittelen ajanvarausta, jolloin meiltä soitetaan sinulle toivomanasi kellonaikana.
Kiitos vinkistä, mutta nuo ajanvarauksen mahdolliset soittoajat ovat klo 9 - 16. Kuten jo mainitsinkin, en voi sinä aikana puhua puhelimessa.
Kai Soneralta otetaan sitten yhteyttä jollakin muulla tavalla jos asia oli kovinkin tärkeä.
Hei vielä webAngel!

Sinua on yritetty tavoittaa soittaaksemme ja varmistaaksemme, että käytössäsi on sinulle sopivimmat palvelut, soittoyritys ei ole liittynyt tilaamiisi maksukanaviin. Palvelut on varmasti tarkistettu nyt, kun olet ollut yhteydessä meihin päin, joten siltä osin asia on kunnossa.
Joo kaikki on minun puolesta kunnossa. Kiitos =)
Hei!

Yritin löytää jotain muuta tapaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluun kuin puhelimitse, mutta omien sivujen kautta en löytänyt sopivaa kategoriaa asialleni. En ole "toimistoaikana" tavoitettavissa puhelimitse, joten hoituisikohan yhteydenottopyyntöni tätä kautta? Asia koskee sitä, että jos kanssanne kilpaileva yritys yrittää irtisanoa laajakaistaliittymämme teiltä, niin toivon, ettei irtisanomiseen ryhdytä. Toivon asian varmistamista teiltä sähköpostitse.
sankari_ kirjoitti:
Hei!

Asia koskee sitä, että jos kanssanne kilpaileva yritys yrittää irtisanoa laajakaistaliittymämme teiltä, niin toivon, ettei irtisanomiseen ryhdytä. Toivon asian varmistamista teiltä sähköpostitse.


Ainoastaan liittymän omistaja voi irtisanoa liittymän. Kukaan muu ei pysty nimissäsi olevaa liittymää irtisanomaan.

Mutta jos olet tehnyt esimerkiksi tilauksen laajakaistasta toiselta operaattorilta vaihtotilauksena, pitää sinun perua tilauksesi toiselle operaattorille.
Hei sankari_ !

Vähän niinkuin kjns mainitsikin, niin me ei irtisanota asiakkaan liittymiä ilman asiakkaan suostumusta. Suosittelenkin kääntymään sen toisen operaattorin puoleen ja tarkistamaan vielä, ettei siellä ole mitään tilausta. Meille ei ainakaan mitään ilmoitusta asian suhteen ole tullut.

kjns kirjoitti:
[quote="sankari_":2eayonnx]Hei!

Asia koskee sitä, että jos kanssanne kilpaileva yritys yrittää irtisanoa laajakaistaliittymämme teiltä, niin toivon, ettei irtisanomiseen ryhdytä. Toivon asian varmistamista teiltä sähköpostitse.


Ainoastaan liittymän omistaja voi irtisanoa liittymän. Kukaan muu ei pysty nimissäsi olevaa liittymää irtisanomaan.

Mutta jos olet tehnyt esimerkiksi tilauksen laajakaistasta toiselta operaattorilta vaihtotilauksena, pitää sinun perua tilauksesi toiselle operaattorille.[/quote:2eayonnx]
Kunniamerkki +11
kjns kirjoitti:


Ainoastaan liittymän omistaja voi irtisanoa liittymän. Kukaan muu ei pysty nimissäsi olevaa liittymää irtisanomaan.



Niinhän sitä luulisi, mutta todellisuus on tarua ihmeellisempää:
http://www5.sonera.fi/keskustele/viewtopic.php?f=94&t=9052

Tässä tapauksessa Sonera-kauppias oli ollut se sankari joka toimi Soneran ohjeista välittämättä!
VMJ kirjoitti:

Niinhän sitä luulisi, mutta todellisuus on tarua ihmeellisempää:
http://www5.sonera.fi/keskustele/viewtopic.php?f=94&t=9052

Tässä tapauksessa Sonera-kauppias oli ollut se sankari joka toimi Soneran ohjeista välittämättä!


Kävin lukemassa, aikamoinen tapaus, täytyy sanoa.
Myyjä on tuossa tilanteessa toiminut täysin vastoin yksiselitteisen selkeitä ohjeita, emme voi kuin arvailla miten hänet on saatu ylipuhuttua. Vai onko vain yrittänyt niin kovasti olla "asiakasystävällinen" että on sivuuttanut ohjeet ja oikaissut muutamat mutkat...

Vastaa