Olen ainoastaan Sonera kaapeli-TV -asiakas. Miten pääsen kirjautumaan/saan asiakastunnukset omille sivuille? En löytänyt ohjetta.
Sivu 1 / 1
Siirsin tämän kysymyksesi pois aiemmasta keskusteluketjusta ja tein siitä oman keskustelun avauksen.
Asiakkaamme voivat tehdä muutoksia Kaapeli-TV -palveluunsa TV-asiakaspalvelumme kautta puhelimitse, mutta Omien Sivujen kautta muutoksien teko ei ole mahdollista eikä Omille Sivuille voi rekisteröityä Kaapeli-TV -asiakkuudella.
Omille Sivuillemme voi rekisteröityä ja kirjautua, jos käytössä on Soneran Laajakaista-, matkapuhelin- tai kotipuhelinliittymä. Löydät lisätietoa Omille Sivuille rekisteröitymisestä täältä.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Asiakkaamme voivat tehdä muutoksia Kaapeli-TV -palveluunsa TV-asiakaspalvelumme kautta puhelimitse, mutta Omien Sivujen kautta muutoksien teko ei ole mahdollista eikä Omille Sivuille voi rekisteröityä Kaapeli-TV -asiakkuudella.
Omille Sivuillemme voi rekisteröityä ja kirjautua, jos käytössä on Soneran Laajakaista-, matkapuhelin- tai kotipuhelinliittymä. Löydät lisätietoa Omille Sivuille rekisteröitymisestä täältä.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Tämä on toki mielenkiintoista, ottaen huomioon sivuston asiakaspalveluosion ( http://www.sonera.fi/Asiakastuki/TV ) Asioi verkossa -> Ota yhteyttä -linkin, joka ohjaa kirjautumaan Omille Sivuille jotta asiakaspalveluun voi olla yhteydessä.
Hyvin te vedätte.
Hyvin te vedätte.
bunny kirjoitti: Tämä on toki mielenkiintoista, ottaen huomioon sivuston asiakaspalveluosion ( http://www.sonera.fi/Asiakastuki/TV ) Asioi verkossa -> Ota yhteyttä -linkin, joka ohjaa kirjautumaan Omille Sivuille jotta asiakaspalveluun voi olla yhteydessä.
Hyvin te vedätte.
Tuohan jopa ylittää Soneran perus palvelutason. Jos ohjaittaisiin puhelinnumeroon jonoittaisit +30min ja huomaisit, että asiakaspalvelija tuskin edes tietää mikä ihmeen laite se kaapelitelevisio on.
Toinen hieno Soneran ratkaisu(TM) on ehdottaa laajakaistan vikapalvelussa asioimaan verkkosivujen sonera.fi kautta.
Näitähän tällä innovaatiokioskilla riittää.
Hei,
Ko. sivulla on linkki Omille Sivuille, koska osalta Kaapeli-TV asiakkaista löytyy myös Soneran matkapuhelin- tai laajakaistaliittymä. Asiakkaat voivat kirjautua Omille Sivuille ko. tunnuksilla ja jättää asiakaspalveluumme palvelupyynnön Kaapeli-TV asiasta.
Vikatilanteen yhteydessä on ko. ilmoitus, koska hyvin monet asiakkaat voivat asioida vikatilanteissa Soneran sivuilla esim. töistä, matkapuhelimella jne. Ohjeet ovat yleispäteviä eikä niitä pidä noudattaa kirjaimellisesti.
Haluamme myös jatkossa tarjota useampia vaihtoehtoja, joista asiakas voi itse valita sopivan vaihtoehdon.
T. Mika
Sonera verkkoasiakaspalvelu
Palveluvastaava
Ko. sivulla on linkki Omille Sivuille, koska osalta Kaapeli-TV asiakkaista löytyy myös Soneran matkapuhelin- tai laajakaistaliittymä. Asiakkaat voivat kirjautua Omille Sivuille ko. tunnuksilla ja jättää asiakaspalveluumme palvelupyynnön Kaapeli-TV asiasta.
Vikatilanteen yhteydessä on ko. ilmoitus, koska hyvin monet asiakkaat voivat asioida vikatilanteissa Soneran sivuilla esim. töistä, matkapuhelimella jne. Ohjeet ovat yleispäteviä eikä niitä pidä noudattaa kirjaimellisesti.
Haluamme myös jatkossa tarjota useampia vaihtoehtoja, joista asiakas voi itse valita sopivan vaihtoehdon.
T. Mika
Sonera verkkoasiakaspalvelu
Palveluvastaava
Sonera-asiantuntija kirjoitti: Hei,
Vikatilanteen yhteydessä on ko. ilmoitus, koska hyvin monet asiakkaat voivat asioida vikatilanteissa Soneran sivuilla esim. töistä, matkapuhelimella jne. Ohjeet ovat yleispäteviä eikä niitä pidä noudattaa kirjaimellisesti.
Haluamme myös jatkossa tarjota useampia vaihtoehtoja, joista asiakas voi itse valita sopivan vaihtoehdon.
Ette kuitenkaan halua tarjota verkkoasiointimahdollisuutta asiakkaalle, joka on vain Kaapeli-TV -asiakas?
Ohjeet ovat ehkä joihinkin tilanteisiin yleispäteviä, mutta kysymyksen herätessä olisi tietysti hyvä, jos löytyisi myös sellainen ohje jota voi noudattaa kirjaimellisesti. Netti on täynnä yleispäteviä ohjeita, jotka saattavat auttaa ihmisten ongelmiin, tai sitten eivät. Asiakas kuitenkin tarvitsee apua juuri omaan ongelmaansa, ja Soneran verkkopalvelusta on kyllä ollut ennennäkemättömän vaikeaa löytää sähköistä yhteydenottotapaa ilman tunnuksia, joita Soneran asiakkaana ei saa, ellei sitten ole Soneran toisenlainen asiakas.
Onhan tämä vähintäänkin kummallista.
Poistaisitte sitten koko osion, tai kertoisitte Kaapeli-TV -asiakkaillenne, että he ovat toisen luokan asiakkaita asiakaspalvelun suhteen elleivät sitten osta muita Soneran palveluita.
on kans ongelma toi verkkotuen puute.. olen ainoastaan kaapeli-tv asiakas ja kaapelikortti lakkas toimimasta, no nyt sitten pitäis jotenkin saada kerrottua se soneralle.. puhelinta en omista ja nettitunnuksia en saa pelkällä kaapeli-tv asiakkuudella WTF nooh nyt on kiva maksella kanavapaketista.. palveluehdot->sanotaanko siellä tosiaan et ainoostaan puhelimella voi ottaa yhteyttä asiakaspalveluun ja jos ei ni mikäs se muu tapa on???
andenurmi: Ellei ole tunnuksia Soneran Omille sivuille, on toimimattomasta kaapelikortista ilmoitettava Vikapalveluun puhelimitse. TV-asioissa Vikapalvelun numerosta 0206 90101 puhelu ei ohjaudu vianrajausautomaattiin vaan kaapelitelevision ja Koti TV:n Vikapalvelun henkilöille.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
-.-
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.